ТИЖДЕНЬ 7. НА ГОСТИНІ У БОБРІВ

Українська мова

  • Взаємодіємо усно. Розповідаємо про улюблених тварин. Розгадуємо шифровку.
  • Читаємо. Стилі текстів (науково-популярний та художній). Уривки з повісті О. Купріян “Боброго ранку”. Вірш М. Стельмаха “Бобер”. Скоромовки Б. Стельмаха, О. Кононенка. Пізнавальний текст “Є секрети у бобра”.
  • Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи та скоромовки.
  • Досліджуємо мовлення. Повторення: звертання, синоніми.
  • Досліджуємо медіа. Проєкт про тварину. Презентація роботи.

Залишити відповідь

Related Post

МОЇ ДРУЗІМОЇ ДРУЗІ

Третій тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? Як знайти друзів? Чому нам цікаво разом? Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів

ЗИМАЗИМА

Тринадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Які сюрпризи нам готує зима? Що відбувається з рослинами взимку? Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»? Як

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у