ТИЖДЕНЬ 8. РОЗКАЖИ МЕНІ ПРО ОСІНЬ

Українська мова

  • Взаємодіємо усно. Викорінюємо суржик
  • Читаємо. Повторення: рима і ритм. Білі вірші, верлібри. Розповідь “Які бувають тексти”. Вірші А. М’ястківського “Осінь”, З. Живки “Осінній вірш про прогноз погоди”
  • Взаємодіємо письмово. Створюємо тексти-описи, розповіді, міркування
  • Досліджуємо мовлення. Типи текстів (розповідь, опис, міркування). Повторення: синоніми
  • Досліджуємо медіа. Складаємо хмару слів для розповіді

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 3. МАНДРІВНИКИ ТА МАНДРІВНИЦІТИЖДЕНЬ 3. МАНДРІВНИКИ ТА МАНДРІВНИЦІ

Українська мова Взаємодіємо усно. Фрази, якими можна підтримати людину, що наважується на сміливий крок Читаємо. Уривки з творів К. Пакхема “Дивовижні мандрівки тварин”, А. Хромової “Софія Яблонська”. Вірші Лесі Українки “Прощай, Волинь!”, Є. Пірог “Смачні мандри” Взаємодіємо письмово. Знаходимо

ВЕСНЯНА МОЗАЇКАВЕСНЯНА МОЗАЇКА

Двадцять п’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як приходить весна? Чим заклопотані птахи навесні? Як прокидаються рослини? Які квіти розквітають першими? Завдання 25-го тижня Спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються в живій та неживій природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові

ТЕМА 5. ЦІННОСТІТЕМА 5. ЦІННОСТІ

Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають цінності? Що об’єднує родину? Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? Чи можуть зникнути цінності природи? Що я ціную в людях? Яку цінність можу створити я? Завдання п’ятої теми Дослідити, якими бувають цінності, та з’ясувати різницю