ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

Я досліджую світ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як безпека перетворюється на небезпеку?
  • Як небезпеку перетворити на безпеку?
  • Чому воду називають чарівницею?
  • Як опинитися в минулому без чарівної палички?
  • Чим приваблює природа Карпат?
  • Що я можу змінити власноруч?
  • Чим цікаве яйце?
  • Як зернятко перетворюється на хліб?

Завдання третьої теми

  1. Дізнатися, які перетворення відбуваються у природі восени.
  2. З’ясувати за яких умов безпечне може стати небезпечним і як цього уникнути.
  3. Дослідити, як стебло транспортує поживні речовини по всій рослині.
  4. Довідатися про життєвий цикл тварин.
  5. Дослідити властивості повітря, як вода переходить з одного стану в інший.
  6. Довідатися про колообіг води у природі.
  7. Довідатися про трагічну сторінку в історії України — Голодомор.
  8. Навчитися визначати свіжість курячого яйця.
  9. Дослідити, як зернятко стає хлібиною.
  10. Навчитися користуватися розкладом руху транспорту.

Залишити відповідь

Related Post

МИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИМИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИ

Дев’ятнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?● Як людина досліджує світ?● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи

УЛЮБЛЕНІ КНИГИУЛЮБЛЕНІ КНИГИ

Двадцять перший тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Чому варто читати книжки?● Як народилася книжка?● Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня?● Де живуть книжки? Яка найбільша