ТИЖДЕНЬ 10. КОЗАЦЬКА КАЗКА

Українська мова

  • Взаємодіємо усно. Розповідаємо казки та легенди про козаків і Запорозьку Січ. Слова, які допоможуть тому, хто боїться
  • Читаємо. Уривки з твору Сашка Лірника “Казка про вдову Ганну-Шулячку, чорного козака і страшне закляття”
  • Взаємодіємо письмово. Виписуємо або складаємо речення про персонажів казки
  • Досліджуємо мовлення. Будова слова: закінчення, основа, корінь. Чергування звуків у корені: голосних [о] — [і], [е] — [і], приголосних [к] — [ц’] — [ч], [г] — [з’] — [ж], [х] — [с’] — [ш]
  • Досліджуємо медіа. Слухаємо казку у виконанні автора

Залишити відповідь

Related Post

ДЕНЬ ЗЕМЛІ. МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІДЕНЬ ЗЕМЛІ. МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ

Тридцятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Історія виникнення Дня Землі Традиції, пов’язані з вшануванням свята. Українці — хто ми? Що закодовано в українській вишиванці? Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи? Завдання 30-го тижня Виховувати учнів громадянами

ЗИМАЗИМА

Тринадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Які сюрпризи нам готує зима? Що відбувається з рослинами взимку? Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»? Як

МОЯ РОДИНАМОЯ РОДИНА

Тридцять другий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Хто є в моїй родині? У чому сила родини? Які я маю обов’язки в сім’ї? Завдання 32-го тижня Розширити знання дітей про родину, їх значення в житті людини. Пробудити інтерес до пізнання історії свого