ТЕМА 4. ЕНЕРГІЯ

Я досліджую світ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Що таке енергія?
  • Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води?
  • Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?
  • Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі?
  • Як заощаджувати енергію?
  • У чому сила роду?

Завдання четвертої теми

  1. Дізнатися, що таке енергія та як людина використовує енергію Сонця, вітру й води.
  2. Дослідити переваги і недоліки кожної групи джерел енергії.
  3. Навчитися визначати показання побутових лічильників.
  4. Дослідити, як можна заощаджувати енергію.
  5. З’ясувати, які тварини накопичують і зберігають енергію для зимівлі.
  6. Довідатися, що дає енергію нашому організму.
  7. Дізнатися, які  продукти принесуть найбільше користі нашому організму.
  8. З’ясувати основні етапи підготовки проєкту.
  9. Підготувати проєкт про свого пращура.
  10. Навчитися правильно добирати лижі.
  11. Дізнатися про правила безпечної їзди на лижах.

Українська мова

  • Взаємодіємо усно. Складаємо і розповідаємо казку про різні види енергії або сили природи
  • Читаємо. Вірш Ю. Тувіма “Паротяг”. Стаття “Що рухає поїзд?”. Казка “Найкращі друзі”
  • Взаємодіємо письмово. Складаємо список слів за алфавітом. Складаємо речення зі звертаннями і фразеологізмами. Пишемо диктант у парі
  • Досліджуємо мовлення. Ненаголошені звуки [е] та [и] у коренях слів
  • Досліджуємо медіа. Працюємо з інфографікою

Залишити відповідь

Related Post

ТРАНСПОРТТРАНСПОРТ

Двадцять другий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Які є види транспорту?● Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром?● Для чого потрібні правила дорожнього руху? Завдання двадцять другого тижня:

МОЄ ДОВКІЛЛЯМОЄ ДОВКІЛЛЯ

Четвертий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання Що мене оточує? Які «таємниці» має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у

ТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИ

Дослідницькі / проблемні запитання Які факти “приховує” фотографія? Про що розкажуть прості речі? Чим цікаве Сонце? Як факти минулого впливають на майбутнє? Яку інформацію записують числами? Як отримують інформацію люди з порушеннями зору? Про що розкаже родовід? Про які факти можуть “розповісти” родинні