ТЕМА 5. СВІТ НЕВІДОМИЙ

Я досліджую світ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Чому дещо нам невідоме?
  • Як сприймати невідоме?
  • Чи багато невідомого навколо?
  • Чи може відоме стати невідомим?

Завдання п’ятої теми

  1. Поглибити знання про вітер та інші поновні джерела енергії.
  2. Навчитися бачити вітер на світлинах, картинах і дивлячись у вікно.
  3. Дослідити голоси вітру.
  4. Проводити експерименти зі звуком.
  5. Поглибити знання про українські народні духові музичні інструменти.
  6. Більше дізнатися про те, як поводитися з незнайомими людьми.
  7. Більше дізнатися про символи Різдва.
  8. Навчитися знімати втому.
  9. Навчити отримувати інформацію в різних умовах.
  10. Дізнатися, навіщо потрібні заповідники.
  11. Навчитися готувати медове печиво, розподіляти обов’язки.

Українська мова та читання

Тиждень 17. Відкриваємо невідоме!

  • Взаємодіємо усно. Гра “Синхронізація”
  • Читаємо. Вірш М. Хоросницької “Звідки в міста назва Львів”. Уривки з повісті О. Дерманського “Володар Макуци, або Пригоди вужа Ониська”
  • Взаємодіємо письмово. Складаємо список персонажів. Пишемо диктант у парі
  • Досліджуємо мовлення. Частини мови. Іменник (назви істот/неістот; власні й загальні назви). Окличні речення
  • Досліджуємо медіа. Слухаємо, як автор розповідає про свої книжки.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 6. СВІТ НЕВИДИМИЙТЕМА 6. СВІТ НЕВИДИМИЙ

Дослідницькі / проблемні запитання Як побачити невидимий світ? Які невидимі зв’язки є у природі? Яку невидиму силу має слово? Як невидиме може стати видимим? Якою інформацією можна ділитися? У чому сила подорожника? Завдання шостої теми Дослідити взаємозв’язки у природі. З’ясувати,

ТЕМА 5. ЦІННОСТІТЕМА 5. ЦІННОСТІ

Дослідницькі / проблемні запитання Які бувають цінності? Що об’єднує родину? Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? Чи можуть зникнути цінності природи? Що я ціную в людях? Яку цінність можу створити я? Завдання п’ятої теми Дослідити, якими бувають цінності, та з’ясувати різницю