ТИЖДЕНЬ18. ХТО БОЇТЬСЯ, ТОМУ В ОЧАХ ДВОЇТЬСЯ

Українська мова

  • Взаємодіємо усно. Фрази, які доречно сказати тому, чию думку ти не поділяєш. Читаємо уривок казки в ролях
  • Читаємо. Казка Дж. Дональдсон “Ґруффалятко”
  • Взаємодіємо письмово. Створюємо текст-опис
  • Досліджуємо мовлення. Числа і роди іменників
  • Досліджуємо медіа. Слухаємо музичні композиції, що уособлюють персонажів

Залишити відповідь

Related Post

ТИЖДЕНЬ 22. ХТО ШУКАЄ, ТОЙ ЗНАЙДЕТИЖДЕНЬ 22. ХТО ШУКАЄ, ТОЙ ЗНАЙДЕ

Взаємодіємо усно. Аналізуємо тексти. Розгадуємо загадки Читаємо. Уривки з творів Лани Ра “Моя країна — Україна. Щоденник котячих мандрів”, Олександри та Даніеля Мізелінських “Під землею. Під водою” Взаємодіємо письмово. Складаємо власні загадки Досліджуємо мовлення. Визначаємо відмінки іменників Досліджуємо медіа. Створюємо стіннівку

МИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИМИ – ДОСЛІДНИКИ, МИ – ВИНАХІДНИКИ

Дев’ятнадцятий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: ● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?● Як людина досліджує світ?● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи

ТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИТЕМА 2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИ

Дослідницькі / проблемні запитання Які факти “приховує” фотографія? Про що розкажуть прості речі? Чим цікаве Сонце? Як факти минулого впливають на майбутнє? Яку інформацію записують числами? Як отримують інформацію люди з порушеннями зору? Про що розкаже родовід? Про які факти можуть “розповісти” родинні