ТИЖДЕНЬ 19. ЯРМАРКУЄМО!

Українська мова

  • Тиждень 19. Ярмаркуємо!
    • Взаємодіємо усно. Фрази, які варто сказати тому, хто намагається втілити невдалу ідею. Презентація та обговорення творів до книжки-саморобки
    • Читаємо. Казка З. Мензатюк “Ярмарок”
    • Взаємодіємо письмово. Пишемо та редагуємо п’яту главу книжки-саморобки
    • Досліджуємо мовлення. Утворюємо нові дієслова за допомогою префіксів
    • Досліджуємо медіа. Створюємо рекламу для ярмарку
  • Опрацювання протягом місяця
    • Театралізуємо. Вистава за твором Дж. Дональдсон “Ґруффалятко”. Актори-міми
    • Взаємодіємо письмово. Розповідь “На ярмарку” / “Персонаж мандрує в невідоме”

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 3. ТЕРИТОРІЯТЕМА 3. ТЕРИТОРІЯ

Дослідницькі / проблемні запитання Як упізнати територію своєї країни? Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей? Чим особлива територія мого населеного пункту? Як територія може стати домівкою? Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? Де межі

НАВІЩО МИ ЇМО?НАВІЩО МИ ЇМО?

Двадцять дев’ятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Навіщо потрібно їсти? Яка їжа корисна для мого організму? Як слід поводитись за столом? Завдання 29-го тижня Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження

ЛІТНЯ МОЗАЇКАЛІТНЯ МОЗАЇКА

Тридцять третій тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Як упізнати літо? Як змінюється природа влітку? Як провести канікули безпечно? Завдання 33-го тижня Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку. Розвивати навички дослідницької