ТЕМА 6. СВІТ НЕВИДИМИЙ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як побачити невидимий світ?
  • Які невидимі зв’язки є у природі?
  • Яку невидиму силу має слово?
  • Як невидиме може стати видимим?
  • Якою інформацією можна ділитися?
  • У чому сила подорожника?

Завдання шостої теми

  1. Дослідити взаємозв’язки у природі.
  2. З’ясувати, що таке ланцюг живлення, і навчитися його складати.
  3. Спостерігати за птахами.
  4. Дізнатися про особливості сніжинок.
  5. Дізнатися про радіохвилі та їх використання у повсякденному житті.
  6. Пригадати, як поводитися з безпритульними тваринами.
  7. З’ясувати, якою інформацією можна ділитися онлайн.
  8. Дізнатися, як чинити в разі булінгу.
  9. З’ясувати різницю між жартами і булінгом.
  10. Довідатися чому правда завжди виходить на гору.
  11. Дізнатися, що таке сколіоз і як запобігти його розвитку.

Залишити відповідь

Related Post

ТЕМА 3. ТЕРИТОРІЯТЕМА 3. ТЕРИТОРІЯ

Дослідницькі / проблемні запитання Як упізнати територію своєї країни? Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей? Чим особлива територія мого населеного пункту? Як територія може стати домівкою? Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? Де межі

МІЙ/НАШ КЛАСМІЙ/НАШ КЛАС

Другий тиждень Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: Як знайти свою класну кімнату? Як почуватися комфортно у класі? Як створити безпеку і затишок у класі? Як нам стати класною спільнотою? Чого

ПОДАРУНКИПОДАРУНКИ

П’ятнадцятий тиждень Дослідницькі / проблемні запитання Чому люди дарують подарунки? Як дарувати і приймати подарунки? Що я можу подарувати? Завдання тижня: Вчити добирати подарунки для близьких людей та знайомих. Вчити дітей бути уважними до інших людей. Виховувати