Українська мова та читання, 23.03.2022

Урок 116. Допитливим цікаво жити.  (до с. 58 підручника)

2. Вправа “Розшифруй слово”. Вправа 1, с. 58.
  • Пригадайте абетку.
  • Розшифруйте слово.
3. . Робота зі словом “допитливий”.
  • Сьогодні ми поговоримо про допитливість, про те, що означає бути допитливим.
  • Розберемо це слово за будовою .
  • Спробуймо дібрати до цього слова спільнокореневі слова. (Допитливий, допитливість, питати, запитання, запитувати.)
  • Прочитайте ще раз цей ряд спільнокореневих слів. Поміркуйте, що означає слово “допитливий”.
  • А тепер звернімося до тлумачного словника та дізнаймося, як він пояснює значення цього слова. Прочитайте значення цього слова у Тлумачному словнику
  • Отже, допитливий — це той, хто прагне про все дізнатися, все зрозуміти.
  • На яке запитання відповідає слово “допитливий”?
  • На що воно вказує?
  • До якої частини мови належить?
  • Ми з’ясували значення цього слова, тож тепер складіть із ним речення.
  • З’ясуймо, яким членом речення виступає слово “допитливий”. Підкресліть у своєм реченні підмет, присудок та другорядні члени речення.
4. Вправа “Асоціативний кущ”. Створімо асоціативний кущ до слова “допитливий” в зошиті (тематична павутинка).
5. Взаємодіємо письмово. Вправа “Займи позицію”. Вправа 2, с. 58.
  • Займи позицію.
  • Наведи і запиши якомога більше аргументів на захист обраного твердження.

1) Допитливість — хороша риса.
2) Допитливість — небезпечна риса.

6. Досліджуємо мовлення. Вправа 3, с. 58. Вправа 4, с. 58 підручника.
7. Тренувальні вправи. Математичні слова. С. 16 тренажера.
0

Автор публікації

Офлайн 11 години

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 957Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю