Урок 116. Допитливим цікаво жити. (до с. 58 підручника)

2. Вправа “Розшифруй слово”. Вправа 1, с. 58.
- Пригадайте абетку.
- Розшифруйте слово.


3. . Робота зі словом “допитливий”.

- Сьогодні ми поговоримо про допитливість, про те, що означає бути допитливим.
- Розберемо це слово за будовою .
- Спробуймо дібрати до цього слова спільнокореневі слова. (Допитливий, допитливість, питати, запитання, запитувати.)
- Прочитайте ще раз цей ряд спільнокореневих слів. Поміркуйте, що означає слово “допитливий”.
- А тепер звернімося до тлумачного словника та дізнаймося, як він пояснює значення цього слова. Прочитайте значення цього слова у Тлумачному словнику
- Отже, допитливий — це той, хто прагне про все дізнатися, все зрозуміти.
- На яке запитання відповідає слово “допитливий”?
- На що воно вказує?
- До якої частини мови належить?
- Ми з’ясували значення цього слова, тож тепер складіть із ним речення.
- З’ясуймо, яким членом речення виступає слово “допитливий”. Підкресліть у своєм реченні підмет, присудок та другорядні члени речення.
4. Вправа “Асоціативний кущ”. Створімо асоціативний кущ до слова “допитливий” в зошиті (тематична павутинка).
5. Взаємодіємо письмово. Вправа “Займи позицію”. Вправа 2, с. 58.

- Займи позицію.
- Наведи і запиши якомога більше аргументів на захист обраного твердження.
1) Допитливість — хороша риса.
2) Допитливість — небезпечна риса.
6. Досліджуємо мовлення. Вправа 3, с. 58. Вправа 4, с. 58 підручника.

7. Тренувальні вправи. Математичні слова. С. 16 тренажера.

