
1. Приготуй: підручник з математики (ст. 90 – 91), звичайний зошит, друкований зошит, олівець та лінійку.

2. Запиши в зошиті:
9 квітня
Дистанційна робота

3. Усно виконай обчислення завдань 1 та 2, ст. 90. Повтори правило множення суми на число.
4. Уважно подивись відео та прочитай пояснення в підручнику, ст. 90, завдання 3, 4.
5. Розв’яжи задачу 5, ст. 91 різними способами, користуючись розподільним законом.


6. Обміркуй результати обчислень виразів у кожному стовпчику завдання 6. Доведи твердження, що вирази мають рівні значення (усно).

6. Виконай ділення на основі вивченого правила. Запиши приклади 7, ст. 91 в зошиті.

7. Потренуйся в обчисленнях. Виконай онлайн-завдання на основи прикладів 8, ст. 91 ( не записуємо приклади).
8. Спробуй виконати практичну вправу з сірниками, олівцями чи паличками. Результат сфотографуй та надішли в classroom.

