Урок 160. Пригода 1. Троє друзів і математика. Виконання завдань за змістом (до с. 112 – 113 підручника ЯДС).

2. Повідомлення нової теми місяця “Можливості людини”. Прочитаємо уривок оповідання Лариси Ніцой “Троє друзів і математика”.
3. Послухайте інтерв’ю з письменнице і дайте відповіді на запитання внизу відео.
- Як ви розумієте словосполучення “соціальна проблема”? Наведіть приклад соціальної проблеми, яка існує в нашій школі або громаді.
- Про що буде книжка Лариси Ніцой? Як ви про це дізналися?
- Чи захотілося вам поближче познайомитися зі змістом книжки, дізнатися про головних героїв та про їхні пригоди?
3. Читаємо уривок тексту с. 112 підручника “Я досліджую світ”.

4. Дайте відповіді на запитання.
- З ким відбуваються події, описані у пригоді?
- Пригадайте незвичні твердження, які ми розглядали на початку уроку у вправі “Вірю — не вірю”. Чи підтвердилися вони? Чи було щось, що ви не вгадали? Чому?
- Які емоції виникли у вас під час читання? Що саме їх викликало?
- Яка соціальна проблема порушується у творі? Чи справдилися ваші передбачення?
5. Придумайте по одному хибному та істинному твердженню за змістом пригоди. Нехай інші визначать, що істинне, а що — хибне.
- Чиї твердження вам сподобались найбільше? Чому?
6. Відшукайте у тексті пригоди слова / словосполучення, які описують персонажів. Запишіть їх у таблиці зошита ЯДС с. 51.
https://svitdovkola.org/4/lessons/32.4

Домашнє завдання.
Читати і переказувати текст. Закінчити завдання на с. 51.