Українська мова та читання
Тиждень 32
- Взаємодіємо усно. Обговорення власних можливостей. Розповідь про подію із життя класу або родини
- Читаємо. Уривки із книжки Б. і Н. Тихолоз “Франко. Від А до Я”. Уривок із казки І. Франка “Абу-Касимові капці”
- Взаємодіємо письмово. Складання плану для опису улюбленого предмета гардероба
- Досліджуємо мовлення. Прислівник. Такі різні прислівники. Чи змінюються прислівники?
- Досліджуємо медіа. Створення плаката “Ми це можемо”
Тиждень 33
- Взаємодіємо усно. Проведення інтерв’ю про заповітні мрії
- Читаємо. Пісня Л. Горової “Дитячі мрії”. Уривок із вірша М. Рильського “Мова”. Уривки з казки Дж. Дональдсон “Равлик і кит”
- Взаємодіємо письмово. Написання розповіді “Як я насмілився / насмілилася”
- Досліджуємо мовлення. Роль прислівників. Правопис прислівників. Творення прислівників
- Досліджуємо медіа. Створення статті для сайту школи про заповітні мрії
Тиждень 34
- Взаємодіємо усно. Обговорення найяскравіших моментів уроків української мови та читання у 4 класі, підсумовування власних досягнень. Надання порад учасникам й учасницям вистави
- Читаємо. Вірш В. Струтинського “Канікули”. Уривки з казки Дж. Дональдсон “Равлик і кит”. “Вірш про канікули” М. Артеменко
- Взаємодіємо письмово. Написання записок однокласникам й однокласницям. Створення запрошення на виставу. Написання коментаря до відео
- Досліджуємо мовлення. Пригадування членів речення і частин мови
- Досліджуємо медіа. Самостійний пошук творів про події на канікулах. Влаштування і проведення вистави за прочитаним твором. Створення мапи думок про прислівник. Перегляд буктрейлера
Я досліджую світ
Дослідницькі / проблемні запитання
- Якими мають бути друзі?
- Як розв’язувати конфлікти?
- Чи завжди людина має можливість здійснити все задумане?
- Чи варто зберігати старожитності?
- Як стати генієм?
- Що дарує радість?
- Як ми зростали?
Завдання дев’ятої теми
- Повторити основне, чого навчилися протягом навчання в початковій школі в курсі “Я досліджую світ”.
- Побачити власні успіхи та порадіти їм.
- Показати класу успіхи його як команди.
- Побачити практичність і потрібність набутих знань і вмінь.
- Поміркувати, як варто і не варто поводитись у конфліктних ситуаціях.
- Удосконалити пам’ятки роботи в команді. Правила ведення дискусії, запобігання та розв’язування конфліктів тощо.
- Уточнити уявлення про дружбу, визначити, чим друг відрізняється від приятеля, обговорити, яким має бути друг і ставлення до нього.
- Замислитися над тим, як можна подарувати радість друзям.
- Дослідити старожитності родини, рідного населеного пункту, нашої країни.
- Дізнатися, що про минуле можуть розповісти старожитності та зрозуміти, чому ми їх маємо дбайливо зберігати.
- Дослідити, кому і коли саме потрібна наша допомога, визначити, як і коли ми маємо її надавати.
- Зрозуміти, коли наша допомога може бути зайвою, коли і кому її краще не пропонувати.
- Поміркувати над тим, що таке геніальність, як можна і як не варто випробовувати свої можливості та які кроки допоможуть здійснити найсміливіші мрії.