Тема 9. Можливості людини

Українська мова та читання

Тиждень 32

  • Взаємодіємо усно. Обговорення власних можливостей. Розповідь про подію із життя класу або родини
  • Читаємо. Уривки із книжки Б. і Н. Тихолоз “Франко. Від А до Я”. Уривок із казки І. Франка “Абу-Касимові капці”
  • Взаємодіємо письмово. Складання плану для опису улюбленого предмета гардероба
  • Досліджуємо мовлення. Прислівник. Такі різні прислівники. Чи змінюються прислівники?
  • Досліджуємо медіа. Створення плаката “Ми це можемо”

Тиждень 33

  • Взаємодіємо усно. Проведення інтерв’ю про заповітні мрії
  • Читаємо. Пісня Л. Горової “Дитячі мрії”. Уривок із вірша М. Рильського “Мова”. Уривки з казки Дж. Дональдсон “Равлик і кит”
  • Взаємодіємо письмово. Написання розповіді “Як я насмілився / насмілилася”
  • Досліджуємо мовлення. Роль прислівників. Правопис прислівників. Творення прислівників
  • Досліджуємо медіа. Створення статті для сайту школи про заповітні мрії

Тиждень 34

  • Взаємодіємо усно. Обговорення найяскравіших моментів уроків української мови та читання у 4 класі, підсумовування власних досягнень. Надання порад учасникам й учасницям вистави
  • Читаємо. Вірш В. Струтинського “Канікули”. Уривки з казки Дж. Дональдсон “Равлик і кит”. “Вірш про канікули” М. Артеменко
  • Взаємодіємо письмово. Написання записок однокласникам й однокласницям. Створення запрошення на виставу. Написання коментаря до відео
  • Досліджуємо мовлення. Пригадування членів речення і частин мови
  • Досліджуємо медіа. Самостійний пошук творів про події на канікулах. Влаштування і проведення вистави за прочитаним твором. Створення мапи думок про прислівник. Перегляд буктрейлера

Я досліджую світ

Дослідницькі / проблемні запитання
  • Якими мають бути друзі?
  • Як розв’язувати конфлікти?
  • Чи завжди людина має можливість здійснити все задумане?
  • Чи варто зберігати старожитності?
  • Як стати генієм?
  • Що дарує радість?
  • Як ми зростали?
Завдання дев’ятої теми
  1. Повторити основне, чого навчилися протягом навчання в початковій школі в курсі “Я досліджую світ”.
  2. Побачити власні успіхи та порадіти їм.
  3. Показати класу успіхи його як команди.
  4. Побачити практичність і потрібність набутих знань і вмінь.
  5. Поміркувати, як варто і не варто поводитись у конфліктних ситуаціях.
  6. Удосконалити пам’ятки роботи в команді. Правила ведення дискусії, запобігання та розв’язування конфліктів тощо.
  7. Уточнити уявлення про дружбу, визначити, чим друг відрізняється від приятеля, обговорити, яким має бути друг і ставлення до нього.
  8. Замислитися над тим, як можна подарувати радість друзям.
  9. Дослідити старожитності родини, рідного населеного пункту, нашої країни.
  10. Дізнатися, що про минуле можуть розповісти старожитності та зрозуміти, чому ми їх маємо дбайливо зберігати.
  11. Дослідити, кому і коли саме потрібна наша допомога, визначити, як і коли ми маємо її надавати.
  12. Зрозуміти, коли наша допомога може бути зайвою, коли і кому її краще не пропонувати.
  13. Поміркувати над тим, що таке геніальність, як можна і як не варто випробовувати свої можливості та які кроки допоможуть здійснити найсміливіші мрії.
0

Автор публікації

Офлайн 9 години

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 799Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю