Українська мова і читання
Тема: Букви Дд. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка. Розвиток зв’язного мовлення: підтримую діалог з другом.
Я дізнався/дізналася:
Дружити можна із книгою, комп’ютером та людиною. Дружба має приносити задоволення і бути взаємною. З друзями можна підтримувати дружні діалоги та грати.
Вчився/вчилася:
Писати букву Д. Відрізняти її від друкованої. Я вчусь писати склади та слова з писаною буквою Д.
Я вчусь відрізняти вірш від інших текстів. Я вчусь відповідати на питання та знаходити рими у вірші.
Я вчусь аналізувати звуковий склад слова. Спостерігати за діалогом і підтримувати його.
Навчальний зошит, с. 22 – 23, читати, вивчити віршик за бажанням. Робочий зошит, с. 38, написати позначене в тоненькому зошиті.
Тема: Записуємо числа другого десятка.
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- лічить десятками, називаючи відповідні круглі числа; додає і віднімає круглі числа;
- користується термінами «одноцифрове число» і «двоцифрове число»;
- класифікує числа на одноцифрові та двоцифрові;
- лічить числа від 1 до 20; встановлює, на скільки попереднє число менше, а наступне – більше;
- визначає десятковий склад чисел другого десятка;
- знає назви розрядів: «десятки», «одиниці»;
- читає числа, записані в нумераційній таблиці;
- встановлює відповідність між кількістю предметів і числом другого десятка, визначає десятко-
- вий склад числа, записує його в нумераційній таблиці;
- записує числа другого десятка в нумераційній таблиці та без неї;
- переносить спосіб утворення чисел другого десятка на числа до 100;
- визначає десятковий склад чисел першої сотні;
- читає і записує числа в межах 100;
- має уявлення про розряд десятків і розряд одиниць;
- розуміє позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа;
- записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків;
- визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі.
Навчальний зошит, ч. 4, с. 10 – 11.
Онлайн завдання https://learningapps.org/watch?v=pwumm710c23