foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 13 гостей та один користувач

  • admin

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

transportДвадцять другий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Які є види транспорту?
● Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром?
● Для чого потрібні правила дорожнього руху?

Завдання двадцять другого тижня:

1. Допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості.
2. Поглибити знання про правила дорожнього руху і їх застосування в конкретних життєвих ситуаціях.
3. Спільно з’ясувати важливість правил користування транспортом.
4. Формувати екологічну свідомість учнів.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

bookДвадцять перший тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому варто читати книжки?
● Як народилася книжка?
● Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня?
● Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок?
● Яка моя улюблена книжка?

Завдання двадцять першого тижня:

1. Допомогти учням визначити власні вподобання у світі дитячої літератури.
2. Визначити учнівські запити щодо літератури, яку б хотілося читати.
3. Ознайомити з короткою історією виникнення книжки, роллю книжки в житті людини (здобути інформацію, розважатися).
4. Формувати позитивне та бережливе ставлення до книжки.
5. Розвивати інтерес до читання дитячої літератури різних жанрів.
6. Вчити розповідати про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого.
7. Розвивати вміння фантазувати, придумувати, вигадувати на основі прочитаного та почутого.
8. Повторювати різні прийоми обчислення в межах 20 без переходу через десяток.

sportДвадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?
● Які риси характеру розвиває спорт?
● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

Завдання двадцятого тижня:

1. Ознайомити з різними видами спорту
2. Формувати бажання займатися різними видами спорту
3. Плекати витривалість, наполегливість, здатність боротися та взаємопідтримку
4. Вчити контролювати власні емоції під час спортивних ігор, грати за правилами чесної гри
5. Збагачувати словниковий запас словами спортивної тематики
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

doslidДев'ятнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?
● Як людина досліджує світ?
● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже на світі винайдено до нас?

Завдання дев’ятнадцятого тижня:

1. Вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень.
2. Формувати в учнів вміння дослідницької діяльності.
3. Ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати дев’ятнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● хто такий дослідник, винахідник;
● можливі способи розвитку в собі навичок дослідника;
● назви органів чуття людини;
● деякі винаходи людства та передумови їх виникнення

mandryВісімнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

 Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником?
 Куди ми помандруємо? Подорож Україною.
 Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент.
 Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

Завдання вісімнадцятого тижня:

1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Виробляти навички дбайливого ставлення до природи.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

hpbbyСімнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що мені подобається?/ Що я люблю?
● Як знайти для себе нове захоплення?
● Чи завжди захоплення приносять нам користь?

Завдання сімнадцятого тижня:

1. Допомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання.
2. Розвивати в дітей уміння натхненно розповідати про свої захоплення.
3. Сприяти розвитку нових захоплень.
4. Вчити робити висновки-узагальнення за результатами навчальних завдань.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати сімнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● назви і види деяких популярних дитячих захоплень;
● яку користь /шкоду можуть приносити дитячі захоплення;
● чим захоплюються однокласники.

Deti chitayut knigiДорогі мої першокласнички!

Ви всі вже трохи навчились читати і можете спробувати самостійно прочитати свою першу дитячу книжечку! Після канікул чекаю Ваших розповідей, хто яку книжечку прочитав і про що вона. Робіть фото з книжкою, можна біля ялинки, роздруковуйте і приносьте до школи.

Цікавих Вам канікул, задоволення від читання!

 

2019 Copyright Променята Rights Reserved