foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 114 гостей та користувачі відсутні

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

summerТридцять четвертий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як упізнати літо?
  • Як змінюється природа влітку?
  • Як провести канікули безпечно?

Завдання тижня

  1. Вчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі влітку.
  2. Розвивати навички дослідницької діяльності, вміння класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  3. Формувати звички здорового способу життя.
  4. Вчити обирати місце відпочинку під час літніх канікул так, щоб не шкодити природі та убезпечити себе та інших.
  5. Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками та іншими дітьми. 
Наприкінці тижня учні знатимуть:
  • ознаки літа; 

родинаТридцять третій тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Хто є в моїй родині?
  • У чому сила родини?
  • Які я маю обов’язки в сім’ї?

Завдання тижня

  1. Розширити знання дітей про родину, їх значення в житті людини.
  2. Пробудити інтерес до пізнання історії свого роду.
  3. Виховувати почуття обов’язку перед сім’єю.
  4. Виховувати повагу до батьків, рідних людей.
  5. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  6. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовників, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Наприкінці тижня учні знатимуть:

ranebow1Тридцять другий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання:

  • Як з’являється веселка?
  • Які кольори є у веселці?
  • Що спільного між словами “веселка” та “весело”?

Завдання тижня:

  1. Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
  2. Формувати первинні уявлення про світло і колір.
  3. Допомогти створити просту модель веселки.
  4. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  5. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Наприкінці тижня учні знатимуть:
  • умови виникнення веселки;
  • послідовність розташування кольорів веселки;

Хvelygdenай сповнює душу краса великодня
І радість оселиться в серці сьогодні!
Хай милують око веснянії квіти,
І будуть щасливі дорослі та діти!
Христос воскрес – квітує Україна,
Наш край в веснянім маєві чудес,
Звучить медово мова солов'їна.
Христос воскрес! Воістину воскрес!

 

Den ZemliТридцять перший тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  •  чому треба дбати про нашу планету;
  • скільки часу різне сміття лежить у землі;
  • У що раніше загортали їжу?
  • Як тепер запаковують їжу?
  • Що ми викидаємо у смітник?
  • Що станеться, коли всі люди залишатимуть сміття в лісі

Очікувані результати: 

Наприкінці тижня учні знатимуть
  • про свято єднання народів планети у справі захисту навколишнього середовища і збереження тих багатств і природних ресурсів, якими наділила нас природа;
  • розумітимуть важливість сортування сміття;
  • походження свята.
вмітимуть:
  • вчитиметесь сортувати сміття;
  • відзначимо День Землі.

foodТридцятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Навіщо потрібно їсти?
  • Яка їжа корисна для мого організму?
  • Як слід поводитись за столом?

Завдання 27-го тижня

  1. Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження і зміцнення.
  2. Дати уявлення про те, які корисні поживні речовини містяться у продуктах.
  3. Сприяти розумінню важливості різноманітного харчування.
  4. Формувати вміння досліджувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  5. Навчити помічати участь органів чуття у процесах харчування і травлення.
  6. Допомогти усвідомити вплив емоцій, психологічної атмосфери на якість засвоєння їжі.
  7. Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками.
Наприкінці тижня учні знатимуть
  • про важливість їжі для організму людини;
  • про користь і шкоду від різних продуктів харчування;
  • про те, що їжа має не лише задовольняти потреби організму людини, а й дарувати насолоду, мати естетичний вигляд;
  • правила здорового харчування;

velygden

Двадцять дев'ятий тиждень 

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Про що розповідає писанка?
  • Що покладемо у великодній кошик?
  • Як святкують Великдень у світі?
  • Які традиції Великодня у моїй родині?
  • Як святкують прихід весни?
  • Що святкують навесні?

Завдання 26-го тижня

  1. Ознайомити учнів з народними традиціями зустрічі весни.
  2. Поглибити знання дітей про традиції святкування Великодня в Україні, розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки; ознайомити з техніками виготовлення великодніх яєць.
  3. Створити умови для обміну досвідом щодо святкування Великодня.
  4. Активізувати пізнавальну діяльність учнів.
  5. Виховувати почуття поваги до культурних скарбів українського та інших народів.
  6. Формувати вміння застосовувати знання, набуті на уроках математики, у повсякденному житті.
  7. Вчити досліджувати.
  8. Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками.
Наприкінці тижня учні знатимуть:
  • особливості відзначання весняних свят в Україні;
  • народні традиції святкування Великодня;
  • різновиди великодніх яєць;

animalsДвадцять восьмий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Хто такі тварини?
● Як живуть свійські і дикі тварини?
● Чому треба берегти тварин?

Завдання двадцять дев’ятого тижня:

1. Розширювати та поглиблювати знання дітей про тварин, їхню поведінку, харчування.
2. Виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальність.
3. Ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, особливостями догляду.
4. Учити піклуватися про інших, розуміти їхні почуття, адекватно реагувати на них.
5. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

2019 Copyright Променята Rights Reserved