foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 335 гостей та один користувач

  • admin

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

kosmos 1Чотирнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що можна побачити в космосі?
● Чи може день «наздогнати» ніч?
● Чи можливе на Землі життя без Сонця?
● Як я уявляю інші планети?

Завдання чотирнадцятого тижня:

1. Вчити спостерігати за добовими змінами у природі.
2. Дослідити значення Сонця для життя на Землі.
3. Виявити причиново-наслідкові зв’язки між оберненням Землі навколо своєї осі та зміною частин доби.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати чотирнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● причини зміни дня і ночі на Землі;
● значення сонячного проміння для розвитку рослини.

та вмітимуть:

● спостерігати за змінами дня і ночі і пояснювати їх;
● визначати години на годиннику;
● встановлювати зв’язок між об’єктами та явищами природи;
● пояснювати, навіщо потрібне Сонце і яка його роль у житті всього живого;
● фантазувати про життя на інших планетах;
● обґрунтовувати свою позицію та слухати інших;
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● пояснювати користь здорового харчування.

zyma1Тринадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

 Які сюрпризи нам готує зима?
 Що відбувається з рослинами взимку?
 Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»?
● Як цікаво проводити час взимку?

Завдання тринадцятого тижня:

1. Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі взимку.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Ознайомити з мистецькими творами про зиму, формувати уміння сприймати красу довкілля взимку, виявляти власні враження, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати засобами мистецтва.
4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати тринадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● основні ознаки зими;
● зміни, які відбуваються у неживій та живій природі взимку;
● можливі небезпеки, що можуть очікувати людину в довкіллі взимку;
● як дбайливо ставитися до водних багатств.

та вмітимуть:

● спостерігати за довкіллям, висловлювати свої думки;
● знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі взимку;
● емоційно сприймати і виконувати твори мистецтва про зиму;
● дотримуватися правил безпечної та здоров’язбережувальної поведінки у навчанні та повсякденному житті;
● демонструвати самозарадність під час виконання навчальних завдань;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

waterДванадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Де є вода в природі?
● Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
● Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?
● Як берегти воду?

Завдання дванадцятого тижня:

1. Формувати уявлення про розподіл води на Землі.
2. Навчити досліджувати деякі властивості води.
3. Формувати розуміння значення води для рослин, тварин, людини.
4. Виробляти навички економного використання води.
5. Ознайомити учнів з відповідними творами мистецтва та медіа.
6. Формувати здоров’язбережну компетентність.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
8. Формувати уміння використовувати малюнки, схеми для ілюстрування арифметичних дій (додавання/віднімання).

Очікувані результати дванадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● назви водойм свого краю;
● властивості води (прозора, без запаху, займає форму посудини, без смаку);
● як «мандрує» вода;
● як економно використовувати воду;
● як дбайливо ставитися до водних багатств;

та вмітимуть:

● пояснити значення води у природі та житті людини;
● досліджувати деякі властивості води;
● розпізнавати за малюнками види водойм свого краю;
● описувати свої враження від почутого, побаченого;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● дотримуватися безпечних прийомів праці.

moda2Одинадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?
● Хто створює модний одяг?
● Як змінюється мода?
● Чому здоровим бути модно?

Завдання одинадцятого тижня:

1. Організувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке «мода» та «неповторність».
2. Формувати розуміння того, що кожна людина має право на вираження власної неповторності й не можна оцінювати людей за одягом.
3. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків.
4. Спонукати учнів до розповідей про те, що їх вразило, схвилювало, до переказування подій із власного життя.
5. Формувати здорові й корисні звички.
6. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати одинадцятого тижня:

На кінець тижня учні вмітимуть:

• пояснювати, у чому їхня неповторність;
• переконувати про те, що не можна оцінювати людей за їхнім одягом;
• пояснювати, що кожен має право на вираження власного «Я», зокрема й через моду;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
• порівнювати і впорядковувати об’єкти за однією або декількома ознаками;
• висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання;
• ділитися своїми почуттями та емоціями від прослуханого та почутого;
• дбайливо ставитися до свого здоров’я;
• творити модні речі.

Десятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
● Хто найголовніший у театрі?
● Як створити театр? Хто автор вистави?
● Ми творимо театр?

Завдання десятого тижня:

1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром.
2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.
3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.
4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.
6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.
7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.
8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі.

Очікувані результати десятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть про:

• театр як вид мистецтва й атрибути, пов’язані з театром;
• автора як творця різного характеру текстів (казки, сценарію тощо);
• правила поведінки в театрі, на виставі, під час репетиції;

та вмітимуть:

• створювати невеликі тексти-повідомлення інформаційного характеру (квитки, запрошення, афіша, оголошення);
• пояснювати, що відчувають, розрізняти позитивні й негативні емоції;
• розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
• виготовляти (за шаблоном) та оздоблювати маски, елементарні костюми та інші атрибути театрального мистецтва;
• виконувати різні соціальні ролі, пов’язані з театральним мистецтвом;
• розробляти правила та поводитися у театрі згідно з ними;
• драматизувати, виконувати ролі під час імпровізованої вистави.

graДесятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
● У які ігри грали наші батьки?
● Навіщо потрібні правила гри?
● Чого навчає комп’ютерна гра?

Завдання дев’ятого тижня:

1. Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор.
2. Організовувати взаємодію в парах та групах.
3. Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм.
4. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх.
5. Організовувати творчу діяльність учнів у грі.

Очікувані результати дев’ятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

• чому корисно бавитися;
• у які ігри бавилися їхні батьки;

та вмітимуть:

• пояснювати, чого навчають ігри, зокрема комп’ютерні;
• виявляти ризики гри та враховувати їх;
• розрізняти дитячі і недитячі комп’ютерні ігри;
• перемагати у грі і програвати, спираючись на етичні норми;
• організовувати гру та брати участь у ній;
• уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування й тактовно висловлювати свою думку;
• взаємодіяти в парах і групах для досягнення цілей;
• дотримуватись запропонованих правил або складати правила гри.

tehnikaВосьмий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
● Як «потоваришувати» з технікою?
● Яка роль роботів у житті людини?

Завдання восьмого тижня:

1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;
2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;
3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;
4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою;
5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;
6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;
7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.

Очікувані результати восьмого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

 що таке техніка;
 про роль техніки в житті сучасної людини;
 про різне призначення техніки;

та вмітимуть:

 розрізняти різні види техніки;
 користуватися найпростішою технікою в повсякденному житті;
 взаємодіяти в парах і групах під час користування найпростішими видами техніки;
 дотримуватися правил безпечного використання окремих видів побутової техніки;
 дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших людей
 дбайливо ставитися до природи.

izo partneryСьомий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

 Чи кожна людина може бути підприємливою?
 Як знаходити ідеї та можливості?
 Як здійснити задумане?
 Як отримати добрі результати?

Завдання сьомого тижня:

1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.
2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.
3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».
4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем.
5. Розвивати підприємливі якості та вміння.


Очікувані результати сьомого тижня:

На кінець тижня учні
знатимуть:

 що таке «підприємливість» і кого називають підприємливим/ою;
 що означають слова «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «доброчесність», «добробут»;
 чому люди купують і яку користь (цінність) шукають.

та вмітимуть:

 ставити запитання;
 генерувати і відстоювати власні ідеї у загальній дискусії класу або в групі;
 висловлювати пропозиції щодо спільних дій на основі ідей (згенерованих самотужки або групою);
 приймати в групі спільне рішення;
 організовувати спільну діяльність у групі;
 планувати свій час у процесі спільної праці.

batkіvskі zbori 2

Шановні батьки!

Запрошую Вас на батьківські збори у четвер, 11 жовтня о 18 год.

Прошу взяти з собою ручку, ножиці, шматок дротика (приєднати стрілки для навчального годинника), по 2 маленькі ґудзички (як для чоловічої сорочки) та прозорий скотч. Будемо трохи майструвати та сортувати дрібну роздаткову наочність.

Дякую!

З повагою, Уляна Данилівна

2018 Copyright Променята Rights Reserved