foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 338 гостей та один користувач

  • admin

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

moya krШостий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова?
  • Що таке Батьківщина?
  • Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?
    (до Дня захисника України).
Завдання шостого тижня (для вчителя):
  • навчати учнів мислити поза стереотипами дорослих;
  • допомагати дітям усвідомлювати себе і свою родину як частину Батьківщини;
  • виховувати повагу до українських воїнів – захисників України;
  • виховувати шанобливе ставлення до державних символів України, української історії.
Очікувані результати шостого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  •  що таке мала батьківщина і Батьківщина – велика Україна;
  • державні символи України;
  • що українські воїни-герої захищають Україну;
  • чому потрібно захищати тих, хто потребує допомоги, і самим звертатися по допомогув разі потреби.
вмітимуть:
  • розповідати про свою родину, Батьківщину;
  • розпізнавати державні символи України, тлумачити їх походження;
  • співати гімн України, інші пісні про Україну;
  • пояснювати, чому батьки і Батьківщина – споріднені слова;
  • характеризувати захисника / захисницю України, підбираючи відповідні означення(без уживання цього терміна);
  • висловлювати власну думку (зокрема й письмово, за допомогою малюнкового письма)стосовно малої і великої Батьківщини, ставити запитання й відповідати на них;
  • створювати вироби / художні твори на тему родини, Батьківщини, захисниківУкраїни.

osinП'ятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Як впізнати осінь?
  • Як живуть рослини восени?
  • Як живуть тварини восени?
  • Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
Завдання п’ятого тижня:

1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.
2. Ознайомити з мистецькими творами про осінь.
3. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати п’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
  • основні ознаки осені;
  • назви осінніх місяців;
  • зміни, які відбуваються в природі восени;
  • правила безпечної поведінки у природі 

та вмітимуть:

  • розпізнавати зміни в живій і неживій природі восени;
  • визначати та описувати дари осені та порівнювати їх із геометричними фігурами;
  • знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі восени;
  • дотримуватися безпечних прийомів праці;
  • виготовляти вироби з природних матеріалів;
  • дотримуватися правил безпечної поведінки у природі;
  • емоційно сприймати твори мистецтва та красу природи;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

dovkilliaЧетвертий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
  • Що мене оточує?
  • Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
  • Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
  • Кольори та звуки довкілля. Які вони?
  • Як поводитись у довкіллі?
Завдання четвертого тижня:

1. Ознайомити дитину з поняттям «довкілля».
2. Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла.
3. Навчити взаємодії в парах та групах.
4. Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі.
5. Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи.

Очікувані результати четвертого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
  • що таке довкілля;
  • назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї;
  • правила поведінки в довкіллі;
  • чому потрібно зберігати довкілля.
вмітимуть:
  • розпізнавати природне і створене людиною довкілля;
  • пояснити важливість довкілля в житті людини;
  • досліджувати предмети за допомогою органів чуттів;
  • працювати в парах та групах;
  • наводити приклади бережливого ставлення до довкілля;
  • дотримуватися правил безпечної праці та поведінки в довкіллі.

group1Третій тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
  • Як знайти друзів?
  • Чому нам цікаво разом?
  • Як зберегти дружбу?
  • Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
Завдання третього тижня:

1. Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів;
2. Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки;
3. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;
4. Сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;
5. Формувати відповідальне ставлення до тварин.

Очікувані результати третього тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
  • хто такий друг;
  • правила дружньої поведінки;
  • правила дбайливого ставлення до тварин;
та вмітимуть:
  • уживати форму кличного відмінка у звертанні (без називання термінів) та ввічливі слова;
  • вести діалог, увічливо спілкуватися з однолітками та дорослими;
  • слухати й чути один одного в умовах спілкування;
  • дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки у класній спільноті, серед однолітків;
  • доглядати домашніх улюбленців.

miyklasДругий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

 Як знайти свою класну кімнату?
 Як почуватися комфортно у класі?
 Як створити безпеку і затишок у класі?
 Як нам стати класною спільнотою?
 Чого ми можемо досягнути спільно?

Завдання другого тижня:
  1. Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання.
  2. Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем.
  3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
  4. Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування.
  5. Навчати взаємодії в парах та групах.
  6. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо).
  7. Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки).
  8. Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування.
  9. Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.
Очікувані результати другого тижня: На кінець тижня учні знатимуть:

 які приміщення є в шкільній будівлі;
 які змістові осередки є в класній кімнаті;  права і обов’язки в учнів та вчителя;
 правила безпечної поведінки в класній кімнаті; умітимуть:
 орієнтуватися в шкільній будівлі;
 озвучувати власні потреби і довільно пересуватися класом;
 уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
 взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
 дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо)

shkoliarПерший тиждень 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
  • Хто я? Хто мої однокласники?
  • Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
  • Що покласти у шкільний ранець?
Завдання першого тижня:

1. Створити умови для цікавого й радісного навчання.
2. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.
3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
4. Навчати взаємодії в парах та групах.
5. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі.
6. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.

Очікувані результати першого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
 що означає бути учнем /ученицею школи
 чому важливо вчитися;
 правила поведінки на уроці;
 правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому;
вмітимуть:
 звертатися до однокласників і вчителя на ім’я;
 уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
 взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
 поводитися на уроці згідно з правилами;
 дотримуватися правил безпечної поведінки дорогою до школи та додому.

Плакат

До першого уроку вчимо віршики чи готуємо коротку розповідь (4-5 речень), малюнки про Україну (за бажанням і за власним вибором одне з переліченого).

2018 Copyright Променята Rights Reserved