foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 462 гостей та 2 користувачів

  • ruslanka600@gmail.com
  • ulya.gumenchuk@gmail.com

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

sportДвадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?
● Які риси характеру розвиває спорт?
● Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

Завдання двадцятого тижня:

1. Ознайомити з різними видами спорту
2. Формувати бажання займатися різними видами спорту
3. Плекати витривалість, наполегливість, здатність боротися та взаємопідтримку
4. Вчити контролювати власні емоції під час спортивних ігор, грати за правилами чесної гри
5. Збагачувати словниковий запас словами спортивної тематики
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

doslidДев'ятнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?
● Як людина досліджує світ?
● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже на світі винайдено до нас?

Завдання дев’ятнадцятого тижня:

1. Вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень.
2. Формувати в учнів вміння дослідницької діяльності.
3. Ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати дев’ятнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● хто такий дослідник, винахідник;
● можливі способи розвитку в собі навичок дослідника;
● назви органів чуття людини;
● деякі винаходи людства та передумови їх виникнення

mandryВісімнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

 Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником?
 Куди ми помандруємо? Подорож Україною.
 Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент.
 Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

Завдання вісімнадцятого тижня:

1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Виробляти навички дбайливого ставлення до природи.
4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

hpbbyСімнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що мені подобається?/ Що я люблю?
● Як знайти для себе нове захоплення?
● Чи завжди захоплення приносять нам користь?

Завдання сімнадцятого тижня:

1. Допомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання.
2. Розвивати в дітей уміння натхненно розповідати про свої захоплення.
3. Сприяти розвитку нових захоплень.
4. Вчити робити висновки-узагальнення за результатами навчальних завдань.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати сімнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● назви і види деяких популярних дитячих захоплень;
● яку користь /шкоду можуть приносити дитячі захоплення;
● чим захоплюються однокласники.

Deti chitayut knigiДорогі мої першокласнички!

Ви всі вже трохи навчились читати і можете спробувати самостійно прочитати свою першу дитячу книжечку! Після канікул чекаю Ваших розповідей, хто яку книжечку прочитав і про що вона. Робіть фото з книжкою, можна біля ялинки, роздруковуйте і приносьте до школи.

Цікавих Вам канікул, задоволення від читання!

 

zymoviШістнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому свято є важливим?
● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?
● Як підготуватися до свята?
● Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?

Завдання шістнадцятого тижня:

1. Учити учнів спостерігати за соціальними змінами в житті людей перед святами та під час свят.
2. Розширити знайомство учнів з мистецькими творами про зимові свята, що виконуються на свята.
3. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів.
4. Учити учнів планувати спільну діяльність, співпрацювати під час підготовки та проведення свят, надавати допомогу тим, хто потребує емоційної підтримки.
5. Розвивати емоційний інтелект та толерантність до представників інших культур.
6. Закладати основи екологічного підходу до створення чистого навколишнього середовища.
7. Учити учнів висловлюватися про свої емоції та емоції інших, про святковий настрій та засоби його створення.

chasП'ятнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?
● Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів?
● Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне?
● Як змінилися ми за час шкільного життя?
● Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей?

Завдання п’ятнадцятого тижня:

1. Допомагати дітям ідентифікувати себе як школярів, обміркувати важливі події їхнього шкільного життя, мотивувати їх до подальшого навчання.
2. Спонукати учнів до спілкування про здобутий шкільний досвід.
3. Розвивати в учнів спостережливість, уміння виявляти зміни в природі та в особистому житті, відкрито висловлювати свої думки і почуття, передавати їх у вигляді малюнків, моделей, схем.
4. Формувати вміння висловлювати свою думку, доречно реагувати, уживати відповідну до ситуації спілкування лексику та несловесні засоби.
5. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.
6. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
7. Долучити учнів до відзначення у школі новорічно-різдвяних свят.

kosmos 1Чотирнадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що можна побачити в космосі?
● Чи може день «наздогнати» ніч?
● Чи можливе на Землі життя без Сонця?
● Як я уявляю інші планети?

Завдання чотирнадцятого тижня:

1. Вчити спостерігати за добовими змінами у природі.
2. Дослідити значення Сонця для життя на Землі.
3. Виявити причиново-наслідкові зв’язки між оберненням Землі навколо своєї осі та зміною частин доби.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати чотирнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● причини зміни дня і ночі на Землі;
● значення сонячного проміння для розвитку рослини.

2019 Copyright Променята Rights Reserved