foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 422 гостей та 3 користувачів

  • Nastia
  • ruslanka600@gmail.com
  • ulya.gumenchuk@gmail.com

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

zyma1Тринадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

 Які сюрпризи нам готує зима?
 Що відбувається з рослинами взимку?
 Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»?
● Як цікаво проводити час взимку?

Завдання тринадцятого тижня:

1. Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі взимку.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Ознайомити з мистецькими творами про зиму, формувати уміння сприймати красу довкілля взимку, виявляти власні враження, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати засобами мистецтва.
4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

waterДванадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Де є вода в природі?
● Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
● Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?
● Як берегти воду?

Завдання дванадцятого тижня:

1. Формувати уявлення про розподіл води на Землі.
2. Навчити досліджувати деякі властивості води.
3. Формувати розуміння значення води для рослин, тварин, людини.
4. Виробляти навички економного використання води.
5. Ознайомити учнів з відповідними творами мистецтва та медіа.
6. Формувати здоров’язбережну компетентність.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
8. Формувати уміння використовувати малюнки, схеми для ілюстрування арифметичних дій (додавання/віднімання).

moda2Одинадцятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?
● Хто створює модний одяг?
● Як змінюється мода?
● Чому здоровим бути модно?

Завдання одинадцятого тижня:

1. Організувати навчальні ситуації, щоб учні поділилися власними міркуваннями про те, що таке «мода» та «неповторність».
2. Формувати розуміння того, що кожна людина має право на вираження власної неповторності й не можна оцінювати людей за одягом.
3. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків.
4. Спонукати учнів до розповідей про те, що їх вразило, схвилювало, до переказування подій із власного життя.
5. Формувати здорові й корисні звички.
6. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

teatrДесятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?
● Хто найголовніший у театрі?
● Як створити театр? Хто автор вистави?
● Ми творимо театр?

Завдання десятого тижня:

1. Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з театром.
2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.
3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.
4. Розвивати уміння розпізнавати та співвідносити цифру з її зображенням на квитку, афіші, циферблаті годинника тощо.
5. Удосконалювати уміння рахувати в межах 10.
6. Творчо опрацювати та інсценізувати казку.
7. Створити невеликі тексти-повідомлення з уживанням ввічливих слів, кличного відмінка, емотиконів: запрошення, квитки, афіша, оголошення.
8. Сприяти дотриманню правил поведінки на вулиці, у театрі.

graДесятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?
● У які ігри грали наші батьки?
● Навіщо потрібні правила гри?
● Чого навчає комп’ютерна гра?

Завдання дев’ятого тижня:

1. Розвивати творче мислення учнів, ознайомлюючи їх із різними видами ігор.
2. Організовувати взаємодію в парах та групах.
3. Формувати відповідальне ставлення щодо дотримання правил гри та етичних норм.
4. Допомагати дітям зрозуміти користь від різних ігор, передбачати ризики під час гри та враховувати їх.
5. Організовувати творчу діяльність учнів у грі.

Очікувані результати дев’ятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

• чому корисно бавитися;
• у які ігри бавилися їхні батьки;

tehnikaВосьмий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?
● Як «потоваришувати» з технікою?
● Яка роль роботів у житті людини?

Завдання восьмого тижня:

1. На основі досвіду учнів та їхніх потреб допомогти проаналізувати, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті;
2. Навчати безпечної поведінки та безпечного використання найпростіших видів побутової техніки;
3. Продемонструвати покращення умов життя людини за допомогою техніки;
4. Спонукати до ефективної взаємодії між учнями, а також між учнями і технікою;
5. Навчати зображувати почуту інформацію у вигляді моделей, малюнків;
6. Спонукати до розповідей про те, що його/її вразило, схвилювало; до переказування подій із власного життя; висловлювання власної позиції;
7. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
8. Навчати організовувати робоче місце, дотримання безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки у природі.

izo partneryСьомий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

 Чи кожна людина може бути підприємливою?
 Як знаходити ідеї та можливості?
 Як здійснити задумане?
 Як отримати добрі результати?

Завдання сьомого тижня:

1. Розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення.
2. Удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку.
3. Сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».
4. Стимулювати зацікавлення доброчинством (робити добрі справи). Формувати потребу бути доброчинцем.
5. Розвивати підприємливі якості та вміння.

 

moya krШостий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова?
  • Що таке Батьківщина?
  • Якими якостями я маю володіти, щоб стати комусь захисником / захисницею?
    (до Дня захисника України).
Завдання шостого тижня (для вчителя):
  • навчати учнів мислити поза стереотипами дорослих;
  • допомагати дітям усвідомлювати себе і свою родину як частину Батьківщини;
  • виховувати повагу до українських воїнів – захисників України;
  • виховувати шанобливе ставлення до державних символів України, української історії.
Очікувані результати шостого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  •  що таке мала батьківщина і Батьківщина – велика Україна;
  • державні символи України;
  • що українські воїни-герої захищають Україну;
  • чому потрібно захищати тих, хто потребує допомоги, і самим звертатися по допомогув разі потреби.

2019 Copyright Променята Rights Reserved