foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 436 гостей та 3 користувачів

  • Nastia
  • ruslanka600@gmail.com
  • ulya.gumenchuk@gmail.com

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

osinП'ятий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Як впізнати осінь?
  • Як живуть рослини восени?
  • Як живуть тварини восени?
  • Що нам дарує осінь?/ Чому осінь називають щедрою?
Завдання п’ятого тижня:

1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами в живій та неживій природі восени.
2. Ознайомити з мистецькими творами про осінь.
3. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
6. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

dovkilliaЧетвертий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання
  • Що мене оточує?
  • Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
  • Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
  • Кольори та звуки довкілля. Які вони?
  • Як поводитись у довкіллі?
Завдання четвертого тижня:

1. Ознайомити дитину з поняттям «довкілля».
2. Навчити дитину розрізняти об’єкти природи (жива/ нежива) і рукотворні тіла.
3. Навчити взаємодії в парах та групах.
4. Навчити правил безпечної поведінки в довкіллі.
5. Допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи.

Очікувані результати четвертого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
  • що таке довкілля;
  • назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї;
  • правила поведінки в довкіллі;
  • чому потрібно зберігати довкілля.

group1Третій тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
  • Як знайти друзів?
  • Чому нам цікаво разом?
  • Як зберегти дружбу?
  • Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
Завдання третього тижня:

1. Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів;
2. Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки;
3. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;
4. Сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;
5. Формувати відповідальне ставлення до тварин.

miyklasДругий тиждень

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

 Як знайти свою класну кімнату?
 Як почуватися комфортно у класі?
 Як створити безпеку і затишок у класі?
 Як нам стати класною спільнотою?
 Чого ми можемо досягнути спільно?

Завдання другого тижня:
  1. Сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання.
  2. Організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем.
  3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
  4. Мотивувати до писемного мовлення як особливої форми спілкування.
  5. Навчати взаємодії в парах та групах.
  6. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо).
  7. Заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки).
  8. Допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування.
  9. Закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.

shkoliarПерший тиждень 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

- Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
- Хто я? Хто мої однокласники?
- Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?
- Що покласти у шкільний ранець?

Завдання першого тижня:

1. Створити умови для цікавого й радісного навчання.
2. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями.
3. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування.
4. Навчати взаємодії в парах та групах.
5. Сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі.
6. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.

Очікувані результати першого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
 що означає бути учнем /ученицею школи
 чому важливо вчитися;
 правила поведінки на уроці;
 правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому;

Плакат

До першого уроку вчимо віршики чи готуємо коротку розповідь (4-5 речень), малюнки про Україну (за бажанням і за власним вибором одне з переліченого).

2019 Copyright Променята Rights Reserved