foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 1058 гостей та 6 користувачів

  • mama
  • Nazar Trytiak
  • Sashko
  • клас2б
  • Паламарчук

Останні коментарі

  • Перереєстрація

    Уляна Данилівна 03.09.2017 10:48
    Увага! Всім користувачам, що реєструються на сайті! Ваша реєстрація потребує активації облікового ...

    Детальніше...

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

Ось декілька практичних порад для батьків, щоб з вашою допомогою спростити діткам таке досить непросте завдання:

1. Спочатку, запропонуйте дитині самій намалювати таблицю множення. Таблиця повинна бути яскравою, барвистою. Вчитися за такою яскравою таблицею дитині буде приємніше, ніж за нудною стандартною. А коли таблиця буде намальована та розфарбована, можна приступати до навчання.

Не забудьте пояснити дитині, що таке “множення” і для чого воно потрібне. Можна для наочного прикладу взяти декілька тарілок і в кожну поставити однакову кількість цукерок. Поясніть дитині, що рахувати кожну цукерку – досить довго і для того, щоб полегшити обчислення, потрібно знати табличку множення.

Тобто, якщо знати, що тарілок, скажімо, 4, а в кожній тарілці є 3 цукерки, то можна помножити 4*3 і що це те саме, що 3+3+3+3 (4 рази).

Також, дайте дитині можливість самій впевнитись, що цукерок таки 12. Так повторіть декілька раз з різною кількістю тарілок і цукерок. Для кращого запам’ятовування, можете пригостити дитину цукерками, звичайно ж, не всіма одразу. :)

 

Переходимо на сайт, натиснувши на посилання, і тренуємось. Тут знайдете багато інших цікавих завдань з математики. Вимкнути звук можна натиснувши на спеціальний значок "Динамік" в лівому нижньому кутку гри. Сайт містить тренажери й для інших класів.

Як швидко навчитися обчислювати. Проста методика

Спочатку спробуй набрати 10 балів. Для першого дня - це буде хороший результат. Наступного дня постарайся покращити свій результат і набрати на один-два бали більше, ніж вчора. Якщо ти хочеш навчитися добре і швидко віднімати числа, то займайся регулярно. Найкраще тренуватись щодня по кілька хвилин. Коли ти зможеш швидко і без помилок набрати 25 балів, твої навички віднімання чисел уже можна буде оцінити як "добрі". А набрані тобою 50 балів свідчитимуть про відмінний результат! Ця гра створена і дуже корисна для дітей від 3 до 10 років. Вона розвиває не тільки вміння віднімати числа, а також тренує увагу, пам'ять дитини, розвиває дрібну моторику у дітей та укріплює м'язи кисті руки.

Дидактична гра "Таблиця множення в мультиках", завантажуємо архів на свій ПК, розпаковуємо і встановлюємо, як звичайну дитячу гру, відкриваємо файл .exe і бавимось. Опис та інструкцію (російською мовою) можна прочитати на сайті авторів http://obuchonok.ru/node/265

На цьому сайті можна знайти ще кілька подібних цікавих тренажерів з математики. Всі завантаження безкоштовні, не потребують складних дій, перевірила.

Ще один цікавий сайт "Акварельки", на якому внизу сторінки є тренажери он-лайн, які не потрібно завантажувати на свій комп'ютер, а відкриваються у новому вікні браузера. Всі дії виконуються перетягуванням цифр мишкою. "Беремо" потрібне число подвійним кліком мишки і перетягуємо в потрібну клітинку.

Єдиний недолік - всі тренажери російськомовні. 

 

Проект "Розвиток дитини" разом з Освіта.ua пропонує батькам та учителям початкової школи нову можливість для навчання дітей математиці – "Генератор завдань"та "Математика - це просто!". Сервіси слугуватимуть дітям відмінним помічником під час набуття навичок виконання простих арифметичних операцій із натуральними числами.

Виконання математичних завдань на додавання, віднімання, множення та ділення, складених "Генератором", дозволить дітям поступово, не форсуючи та не відчуваючи академічного тиску, вдосконалити свою арифметичну майстерність. А батькам – більше не турбуватись про пошук математичних вправ для своєї дитини.

zadachiШановні батьки учні!

Прошу звернути увагу на правильний короткий запис умов до задач. Умова повинна допомагати дитині у розв'язку задачі та записі пояснень до дій. Всі записи базуються на основних типах задач, вивчених у 1-му класі. Можна звертатись також до Зошита з математики для 1 класу "Пригоди математичної точки". Частина друга. Там дуже доступно і гарно показано схеми, за якими найпростіше записати коротку умову задачі. Задачі на 2 дії поєднують у записі ці зразки.

Пояснення до дій складених задач (на 2 і  більше дій) вчимось писати також за допомогою умови. Дитина повинна бачити в записі лише важливі для розв'язку слова. Саме слова, які бачимо поруч зі знаком питання, використовуємо в поясненнях до дій.

Ми вивчили задачі на знаходження суми та невідомого доданка. У короткому записі до таких задач використовуємо фігурну дужку, яка означає "разом" або "всього".

У задачах, пов'язаних з дією віднімання (на знаходження залишку, від'ємника чи зменшуваного - було), пишемо основні слова: Було, Що зробили (Забрали, Поїхали, Витратили і т. п.), ЗалишилосьФігурна дужка в таких задачах - недоречна, бо вказує на дію додавання, але втрачає зміст невідомого компонента (зменшуваного, того, що було). Відповідно, дитина не може правильно пояснити виконану дію.

Якщо є труднощі, будь ласка, звертайтесь, допоможу всім!

 

P. S. Не встидно чогось не знати, встидно не докладати зусиль, аби навчитись! 

 Пам'ятка

  1. Уважно прочитай задачу.
  2. Подумай, про що йдеться в задачі.
  3. Відшукай ключові слова, необхідні для запису короткої умови.
  4. Подумай, що означає кожне число, впиши його в коротку умову задачі.
  5. Про що запитується в задачі?
  6. Чи можна відповісти на запитання задачі? Якщо ні, то чому?
  7. Про що відомо, а про що невідомо?
  8. Згадай необхідні правила: якщо треба знайти скільки всього (+), збільшити на...(+), зменшити на...(-), збільшити в...разів (•), зменшити в ...разів (:).
  9. Ця задача проста чи складена?
  10. Склади план розв’язування.
  11. Запиши розв’язання і відповідь.
  12. Зроби перевірку розв’язання задачі.

2018 Copyright Променята Rights Reserved