foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Події

Нема подій

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 1195 гостей та користувачі відсутні

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

Що шукає Біла Пані?

У Підгорецького замку самостійно відчиняються двері й без вітру гаснуть свічки

Чорні лицарі з головою і без, принци на білих конях, гноми, прекрасні дами - майже всі замки так і кишать цими істотами. Втім, що то за замок без примари?

"Ловці за привидами" стверджують, що невидимі мешканці замків охочіше йдуть на контакт наприкінці року. Тож напередодні новорічних свят журналістка "УіЧ" також вирушила назустріч легенді - на пошуки одного із найзагадковіших привидів останніх століть Білої Пані, яка приблизно 400 років мешкає у Підгорецькому замку...

При вході у замок, що в селі Підгірці, неподалік міста Броди на Львівщині, - невеличка кімната. Приміщення сучасне, інтер'єр також не графський: посередині - вичовганий ліктями дерев'яний стіл, у куті - старенький тапчан. Тут "живе" охорона замку. Сідаємо з вуйком Степаном зіграти у підкидного. "Підрулюю" до сторожі зусібіч: випитую про нічне життя замку. Чи зустрічалися охоронці з привидами? Вуйко - мов партизан. Та коли йому так і не вдалося перемогти мене у картах, не витримав: "Ви сподобалися нашій Марушці. Графиня також любила азартні ігри"...

Українська народна пісня

Вийшли в поле косарі,
Косить ранком на зорі.
Гей, ну-те, косарі,
Бо нерано почали.
Хоч нерано почали,
Та багато утяли!

До обіда покосили,
Гострі коси потупили.
Гей, ну-те, косарі,
Бо нерано почали.
Хоч нерано почали,
Та багато утяли!

"Отличник" - корисна програмка для тренування обчислювальних навичок та розв'язування задач початкової школи. Єдиний недолік, що написана російською мовою, але для прогресивних користувачів є можливість редагування задач або створення власних. Опис програми та рекомендації по використанню є на офіційному сайті розробника.

1. У Катрусі було 20 великих і 12 маленьких хрямзиків. Коли вона дізналася, хто вони такі, жбурнула всіх своїх хрямзиків і відскочила від них. Від скількох пожбурених хрямзиків відскочила Катруся?
2. З одного дерева струсили 164 грушки, а з другого - 5 хлопчиків, кожен з яких, сидячи на дереві з'їв по 27 груш. Потім з другого дерева струсили ще 94 грушки. Скільки груш було на обох деревах?
3. Якщо непомітно наблизитися до дідуся і тата ззаду і несподівано крикнути "Ура!", тато підскочить на 18 см. А дідусь, який за своє життя чимало побачив і пережив, підскочить лише на 5 см. На скільки сантиметрів вище за дідуся підскочить тато, почувши несподіваний вигук "Ура!"?

  1. Щоденник є шкільним документом учня.
  2. Записи в щоденнику учні повинні робити чітко, охайно, каліграфічно.
  3. Учень заповнює першу сторінку обкладинки, записує назву предметів, прізвища, імена, по батькові. вчителів, розклад уроків, факультативних занять, позакласних і позашкільних заходів, «Правила для учнів».
  4. Учень щоденно записує домашні завдання у графи того дня, на який вони задані.
  5. Малювати в щоденнику або робити сторонні записи не дозволяється.
  6. Учень пред’являє щоденник за вимогою учителя і класного керівника.
  7. Учитель, оцінюючи відповідь учня, виставляє оцінку в класний журнал, одночасно вписує її в щоденник.
  8. Класний керівник слідкує за наявністю в щоденнику всіх оцінок, одержаних учнем протягом тижня, зазначає кількість пропущених уроків за тиждень, в кінці щоденника виставляє підсумкові відомості про успішність та поведінку учня.
  9. Батьки щотижня продивляються і підписують щоденник.
  10. Адміністрація школи здійснює систематичний контроль за веденням щоденників учнями.

А чи чули ви, хто такі поліглоти?


poliglotПолігло́т
(від грец. πολύγλωττος — багатомовний) — особа, яка володіє багатьма мовами.

Найвидатнішими в історії поліглотами вважаються італієць кардинал Меццофанті (1774 - 1849). Він ніколи не покидав Італію, але досконало володів 38 мовами і побіжно говорив ще на 30 мовах; крім того, він знав 50 діалектів різних мов. Данський професор Райок (1787 - 1832), англієць сер Джон Баурінг (1792 - 1872) і новозеландець д-р Гарольд Уїльямс (1876 - 1928), які володіли 28 мовами кожен.

Серед наших сучаників найвидатнішим поліглотом є Джордж Генрі Шмідт (народився в Страсбурзі 28 грудня 1914). Він очолював у 1965-71 рр.. Секцію термінології при ООН. У бібліографічному довіднику ООН видання 1975 зазначається, що Шмідт володіє 19 мовами і через нестачу часу не може остаточно довчити ще 12, якими може користуватись лише на базовому рівні.

Правильне, грамотне і охайне виконання письмових завдань привчає учня до систематичної праці, формує повагу до неї, звичку до чистоти, охайності та порядку.

У 2 - 4 класах для навчальних класних і домашніх завдань учні ведуть по два зошити (12 аркушів).

У письмовій роботі з мови, математики треба зазначати дату виконання роботи, яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, диктант, твір, переказ, задача тощо).

Наприклад:

1 вересня
Класна робота 
Вправа 123

Дату, назву роботи та її вид (вправа, словниковий диктант тощо) учні записують, починаючи з 2 класу початкової школи. У 4 класі дату виконання роботи з мов записують словами, з математики - на розсуд вчителя.

Під час виконання письмової роботи учні повинні дотримуватися абзаців.

Необхідно стежити, щоб учні дотримувалися однакових інтервалів між словами, дописували кожен рядок від початку до кінця, орієнтуючись на правила переносу, не виходячи за межі рядка.

2018 Copyright Променята Rights Reserved