foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Події

Нема подій

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 1212 гостей та користувачі відсутні

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

За вікном летять сніжинки,
Миколай спішить до нас.
Прикрашаємо ялинки,
Настає різдвяний час.
Коли мрії оживають,
Коли в казку вірять всі.
Вогники яскраво сяють,
Закликають в кожний дім.
П-в
Святий, святий Миколай,
Ти до нас прийди, прийди.
Святий, святий Миколай,
Подарунки принеси!(2)

Проект "Розвиток дитини" разом з Освіта.ua пропонує батькам та учителям початкової школи нову можливість для навчання дітей математиці – "Генератор завдань"та "Математика - це просто!". Сервіси слугуватимуть дітям відмінним помічником під час набуття навичок виконання простих арифметичних операцій із натуральними числами.

Виконання математичних завдань на додавання, віднімання, множення та ділення, складених "Генератором", дозволить дітям поступово, не форсуючи та не відчуваючи академічного тиску, вдосконалити свою арифметичну майстерність. А батькам – більше не турбуватись про пошук математичних вправ для своєї дитини.

zadachiШановні батьки учні!

Прошу звернути увагу на правильний короткий запис умов до задач. Умова повинна допомагати дитині у розв'язку задачі та записі пояснень до дій. Всі записи базуються на основних типах задач, вивчених у 1-му класі. Можна звертатись також до Зошита з математики для 1 класу "Пригоди математичної точки". Частина друга. Там дуже доступно і гарно показано схеми, за якими найпростіше записати коротку умову задачі. Задачі на 2 дії поєднують у записі ці зразки.

Пояснення до дій складених задач (на 2 і  більше дій) вчимось писати також за допомогою умови. Дитина повинна бачити в записі лише важливі для розв'язку слова. Саме слова, які бачимо поруч зі знаком питання, використовуємо в поясненнях до дій.

Ми вивчили задачі на знаходження суми та невідомого доданка. У короткому записі до таких задач використовуємо фігурну дужку, яка означає "разом" або "всього".

У задачах, пов'язаних з дією віднімання (на знаходження залишку, від'ємника чи зменшуваного - було), пишемо основні слова: Було, Що зробили (Забрали, Поїхали, Витратили і т. п.), ЗалишилосьФігурна дужка в таких задачах - недоречна, бо вказує на дію додавання, але втрачає зміст невідомого компонента (зменшуваного, того, що було). Відповідно, дитина не може правильно пояснити виконану дію.

Якщо є труднощі, будь ласка, звертайтесь, допоможу всім!

 

P. S. Не встидно чогось не знати, встидно не докладати зусиль, аби навчитись! 

Люди по-різному ставляться до своєї пам'яті. Одні вважають, що їм з пам'яттю пощастило, інші - що не дуже, але і перші, і другі, як правило, хочуть запам'ятовувати більше. Особливо в сучасному житті, коли доводиться оперувати великою кількістю інформації.

Часто пам'ять людини порівнюють з пам'яттю комп'ютера, яку можна розширити, збільшити швидкість. Вдосконалення пам'яті обов'язково супроводжується розвитком умінь концентрації уваги. Медики обґрунтовано стверджують, що пам'ять людини організована таким чином, що її неможливо ані перевантажити, ані визначити її межі.

В Україні офіційно зареєстрований новий вид спорту "Спортивне запам'ятовування".

І у нашому місті, у суботу, 10 жовтня, відбувся перший відкритий Чемпіонат України зі спортивного запам'ятовування за версією Word Memory Sport Counsil. 

Участь у ньому взяли вісім спортсменів різного віку зі Стрия, Києва та Львова. Було серед них двоє дітей - 10-ти і 12-ти років - Аня та Максим Василики, які змагалися на рівні з дорослими і в деяких дисциплінах показали найкращі результати. Максим зайняв 3-є місце в загальному підсумку змагання. Є на кого рівнятися!

"Зробили для того, щоб якомога більше людей захоплювалися запам'ятовуванням і згадуванням. Це є дуже непогана мета. Взагалі в Європі — це дуже популярний вид спорту, в прямому значенні цього слова, спортивне запам'ятовування. Азія вся просто шаленіє від нього. І в Китаї саме це заняття доганяє по популярності шахи. В Україні — це новинка. Сподіваюся все більше і більше людей будуть з'їжджатися на такі змагання, і визначати, хто саме краще запам'ятовує ту чи іншу інформацію”, - розповів організатор змагань, учасник чемпіонату світу з запам'ятовування-2014  Гордій Остапович.

Захід проходив у відпочинковому комплексі "Феєрія розваг".

  • Для запису звукового складу слів використовують квадратні дужки.
  • Букви-звуки записуємо окремо один від одного, лише злиття [дж] та [дз] з'єднуємо, і вгорі об'єднуємо дужкою, бо то один звук.
  • Ненаголошені [е] та [и] записують так [еи], [ие].
  • В транскрипції не використовують букв я, ю, є, ї, щ та ь, лише вказують звуки, які вони позначають. Не пишемо і великі букви (звуки великими не бувають).
  • М'якість приголосного позначаємо штрихом біля букви, яка його позначає. Наприклад [л'], [н'].
  • М'які подовжені приголосні звуки позначаємо так: нн [н':], лл [л':], сс [с':], дд [д':], зз [т':] і т. д.
  • Ставимо наголос простим олівцем, аби відрізнити його від штриха, який позначає м'якість приголосного.
  • Вертикальними лініями простим олівцем поділяємо слова на склади.
  • Лічимо і записуємо кількість складів, букв та звуків.

Запис слова за допомогою фішок - умовних знаків, які вивчали в 1-му класі, називається звуковою моделлю слова. Вчимось записувати транскрипцію, пам'ятаємо моделювання слів.

 Пам'ятка

  1. Уважно прочитай задачу.
  2. Подумай, про що йдеться в задачі.
  3. Відшукай ключові слова, необхідні для запису короткої умови.
  4. Подумай, що означає кожне число, впиши його в коротку умову задачі.
  5. Про що запитується в задачі?
  6. Чи можна відповісти на запитання задачі? Якщо ні, то чому?
  7. Про що відомо, а про що невідомо?
  8. Згадай необхідні правила: якщо треба знайти скільки всього (+), збільшити на...(+), зменшити на...(-), збільшити в...разів (•), зменшити в ...разів (:).
  9. Ця задача проста чи складена?
  10. Склади план розв’язування.
  11. Запиши розв’язання і відповідь.
  12. Зроби перевірку розв’язання задачі.
  • Для запису звукового складу слів використовують квадратні дужки.

  • Букви-звуки записуємо окремо один від одного, лише злиття [дж] та [дз] з'єднуємо, і вгорі об'єднуємо дужкою, бо то один звук.

  • Ненаголошені [е] та [и] записують так [еи], [ие].

  • В транскрипції не використовують букв я, ю, є, ї, щ та ь, лише вказують звуки, які вони позначають. Не пишемо і великі букви (звуки великими не бувають).

  • М'якість приголосного позначаємо штрихом біля букви, яка його позначає. Наприклад [л'], [н'].

  • М'які подовжені приголосні звуки позначаємо так: нн [н':], лл [л':], сс [с':], дд [д':], зз [т':] і т. д.

  • Ставимо наголос простим олівцем, аби відрізнити його від штриха, який позначає м'якість приголосного.

  • Вертикальними лініями простим олівцем поділяємо слова на склади.

  • Лічимо і записуємо кількість складів, букв та звуків.

Запис слова за допомогою фішок - умовних знаків, які вивчали в 1-му класі, називається звуковою моделлю слова. Вчимось записувати транскрипцію, пам'ятаємо моделювання слів.

До вашої уваги пропонуємо унікальну розробку україномовного генератора ребусів. Задайте будь-яке слово або фразу, і програма миттєво згенерує по вашому запиту ребус! Зверніть увагу, що використовуючи відповідний перемикач, можна створювати спеціальні ребуси для дітей, в яких використані зображення дитячих героїв з казок та мультфільмів. Звертаємо увагу на те, що наш генератор ребусів є також російською та англійською мовами.

2018 Copyright Променята Rights Reserved