foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Я наберу у жменю і покладу в кишеню трохи щастя, трохи сміху, трохи світла. А в день сумний дістану – і все барвистим стане від щастя, і від сміху, і від світла. Який ти - такий світ: дружній, щедрий, чистий. Усміхнися йому, усміхнись барвисто. Поділися теплом, бо воно зігріє. Лише той, хто його роздає - радіє.

Променята

Сайт вчителя початкових класів Уляни Данилівни Захарчук (Михаць)

Ласкаво просимо!

Доброго часу доби! Дякую, що завітали на мою сторінку! Сподіваюсь, знайдете тут щось корисне саме для Вас.

До зустрічі!

Хто тут

На сайті 428 гостей та один користувач

  • admin

Останні коментарі

Календар України

Кнопочка для друзів

logo knopka

Молитва - могутній засіб спасіння!

Зник сніговик

В мене був знайомий сніговик,
Його ліпили ми удвох із братом.
Та якось вночі він раптом зник,
І ми пішли його шукати.
Стежинка за стежинкою
Вели нас просто в ліс.
Там, де намети, мов великі кручі.
Та раптом бачу із намету - ніс
Стирчить червоний, довгий і блискучий.

Писемність, великий винахід людства, дозволив накопичувати і передавати наступним поколінням думки, ідеї та враження. Інший винахід, не менш великий, нотний запис, дозволив передавати нащадкам звуки, музику.

З усіх відомих способів запису мелодії найдавнішим є позначення за допомогою малюнків. Зразки таких записів були знайдені при вивченні давньоєгипетських пам'ятників. До древніх способів запису музики також відносимо складовий запис клинописом, який застосовували у Древньому Вавилоні.  Винахідник сучасної системи нотного запису - бенедиктинський чернець Ґвідо Аретинський (Ґвідо д'Ареццо) (990-1050). Ареццо - невелике містечко в Тоскані, неподалік від Флоренції. У тутешньому монастирі брат Ґвідо навчав співців виконання церковних співів. Справа ця була нелегкою і довгою. Всі знання та вміння передавалися усно в безпосередньому спілкуванні. Співці під керівництвом викладача і з його голосу послідовно розучували кожен гімн і кожний піснеспів католицької меси. Тому повний «курс навчання» займав близько 10 років.

Ґвідо Аретинский почав відзначати звуки нотами (від латинського слова nota - знак). Ноти, заштриховані квадратики, розміщувалися на нотному стані, що складається з чотирьох паралельних ліній. Зараз цих ліній п'ять, і ноти зображують кружечками, але принцип, введений Ґвідо, залишився без змін. Більш високі ноти зображаються на більш високій лінійці. Нот сім, вони утворюють октаву.

Кожній із семи нот октави Ґідо дав назву: ut, re, mi, fa, sol, la, si. Це - перші склади гімну св. Іоана. Кожен рядок цього гімну співається на тон вище від попереднього.

Дощик босоніж по землі пробіг,
Клени по плечах плескав.
Якщо день ясний – то лунає сміх,
А коли все навпаки – кепсько.

Чуєш, як дзвенять в небі промінці –
Сонячні ясні струни.
Якщо добрий ти – хороше усім,
А коли все навпаки – сумно.

Кожному свою посмішку лиши,
Радість тим, кому тяжко.
Якщо заспівають – легко на душі,
А коли все навпаки – важко

13 11 29 aidsСНІД - це дуже серйозна хвороба. Вона викликається маленькою невидимою істотою - вірусом, що називається ВІЛ. Організм людини має захисників, які охороняють його від різних мікробів. Навіть якщо ти занедужав, твої захисники борються з інфекцією та намагаються допомогти тобі одужати якнайшвидше. ВІЛ може вбивати цих захисників, і тоді організм стає беззахисним перед мікробами. Коли таке трапляється, людина починає дуже сильно хворіти. Це називається СНІД. Якщо у людини в організмі ВІЛ, у неї може й не бути СНІДу, тобто вона може почувати себе здоровою.

У кого буває СНІД?
СНІД буває тільки у тих людей, в організм яких потрапив ВІЛ. ВІЛ передається лише тоді, коли деякі рідини з тіла однієї людини, у якої є ВІЛ, потрапляють в організм іншої. Цього не відбувається, якщо ти просто доторкаєшся до людини, у якої є ВІЛ, або користуєшся з нею одними речами. Так що тобі немає про що турбуватися. ВІЛ не можна підхопити, як застуду.

Населення Землі розміщене дуже нерівномірно: на 7% територій суші зосереджено 70% населення. Щільність населення в цих районах складає декілька сотень чоловік на 1км2. У той же час на більшій частині населеної суші щільність населення не перевищує 5 чол/км2, а 15% суші взагалі не заселено.

Таке нерівномірне розміщення населення викликане рядом взаємов'язаних чинників:
- природними
- історичними
- демографічними
- соціально-економічними.

Люди ще в старовині селилися в районах із сприятливими умовами для життя, проте у міру розвитку господарства його розміщення стало робити вирішальний вплив на розміщення населення. Люди селяться в районах з розвиненою промисловістю, сільським господарством, уздовж транспортних магістралей.

Сонечко на дворі знову сяє,
Промені дарує золоті,
Наче квіти, діти підростають
І летять, мов птахи, у світи.

Приспів:
Не давайте суму жити, |
Посміхайтесь повсякчас! |
Наші діти, наші діти |
Будуть жити краще нас! | (2)

 

Одною з найважливіших навичок для навчання є висока техніка читання. Орієнтовні норми швидкості читання

КласКількість слів за хвилину
Читання уголос Читання мовчки
I 20-30 -
II 40-60 45-70
III 65-75 90-100
IV 80-95 100-130

 Критерії оцінювання за 12-тибальною шкалою

Початковий рівень1 Учень відтворює матеріал на елементарному рівні, називаючи окремий факт чи явище, може назвати одну – дві дати, розпізнати окремі математичні, біологічні, хімічні об’єкти.
2 Учень розуміє навчальний матеріал на елементарному рівні, відтворює якийсь його фрагмент окремим реченням, наводить елементарні приклади та ознаки певних об’єктів.
3 Учень сприймає навчальний матеріал, дає відповідь у вигляді вислову (за допомогою вчителя), впізнає постать, подію, явище за описом, має загальне уявлення про карту.
Cередній рівень4 Учень володіє матеріалом на початковому рівні його засвоєння, відтворює незначну його частину, дає визначення явища чи поняття без пояснення, може показати об’єкт на карті.
5 Учень може за допомогою вчителя послідовно викласти значну частину фактичного матеріалу, визначати окремі ознаки теоретичних понять та наводити приклади, знає основні дати, характеризує загальні ознаки об’єктів, за інструкцією виконує практичні та лабораторні роботи, звертаючись за допомогою до вчителя.
6 Учень володіє матеріалом, відтворює значну його частину, наводить прості приклади, дає характеристику явищ.
Достатній рівень7 Учень може самостійно викласти матеріал теми, завершуючи його висновками, правильно застосовувати поняття та терміни, наводить власні приклади на підтвердження власних суджень.
8 Учень уміє аналізувати, порівнювати, узагальнювати матеріал теми, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, розв’язує завдання передбачені програмою, з частковим поясненням.
9 Учень вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом, самостійно встановлює причинно-наслідкові зв’язки, добирає переконливі аргументи на підтвердження власного судження, виправляє допущені помилки.
Високий рівень10 Знання, уміння й навички учня відповідають вимогам програми, учень узагальнює, систематизує, встановлює причинно-наслідкові зв’язки, працює з різними джерелами інформації.
11 Учень на високому рівні володіє матеріалом, вільно висловлює власні судження і переконливо їх аргументує, самостійно знаходить джерела інформації та працює з ними, використовує набуті знання і вміння в практичній діяльності.
12 Учень виявляє міцні і глибокі знання з предмета, самостійно оцінює та обґрунтовує різноманітні явища і процеси, виявляє особисту позицію щодо них, вміє аналізувати проблему і знаходити її розв’язання, здатний до виконання нестандартних завдань.

 

 

2018 Copyright Променята Rights Reserved