Тридцятий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання
- Історія виникнення Дня Землі
- Традиції, пов’язані з вшануванням свята.
- Українці — хто ми?
- Що закодовано в українській вишиванці?
- Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?
Завдання 30-го тижня
- Виховувати учнів громадянами України, які дотримуватимуться європейських цінностей.
- Формувати усвідомлення власної ролі в житті суспільства, розширювати знання учнів про Європейський Союз.
- Закріпити знання дітей про Україну; продовжити ознайомлювати їх з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, орнаментами вишиванок, елементами українського національного одягу.
- Продовжити вчити дітей бачити самобутність та оригінальність українського національного вбрання, прикрашати одяг готовими елементами української вишивки; сприяти розвитку інтересу до завдань художньо-естетичного характеру.
- Виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Батьківщини, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу.
- Навчати слухати співрозмовника.
- Навчати взаємодії в парах та групах.
- Сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності.
- Розвивати кмітливість, фантазію.
Очікувані результати навчання
Наприкінці 30-го тижня учні знатимуть:
- що Україна – європейська країна;
- назви деяких країн Європи;
- деякі символи української вишиванки та їх значення;
умітимуть:
- пояснювати, кого називають українцями;
- складати власний орнамент для української вишиванки;
- взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальної мети.