Мої друзі

Третій тиждень

Я досліджую світ

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
  • Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
  • Як знайти друзів?
  • Чому нам цікаво разом?
  • Як зберегти дружбу?
  • Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
Завдання третього тижня:

1. Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів;
2. Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки;
3. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;
4. Сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;
5. Формувати відповідальне ставлення до тварин.


Очікувані результати третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
  • хто такий друг;
  • правила дружньої поведінки;
  • правила дбайливого ставлення до тварин;
та вмітимуть:
  • уживати форму кличного відмінка у звертанні (без називання термінів) та ввічливі слова;
  • вести діалог, увічливо спілкуватися з однолітками та дорослими;
  • слухати й чути один одного в умовах спілкування;
  • дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки у класній спільноті, серед однолітків;
  • доглядати домашніх улюбленців.

Українська мова та читання

Очікувані результати третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть
  • Називати звуки в словах, вилучати звук [л]. Упізнавати й друкувати букву Л л.
  • Читати слова з буквою Л л.
  • Називати звуки в словах, вилучатизвук [у].
  • Упізнавати й друкувати букву У у.
Вчитимуться:
  • Писати речення. Перевіряти правильність написання речення за допомогою чек-листа.
  • Порівнювати об’єкти (тварин).
  • розповідати, про що текст, відповідати на запитання за змістом прочитаного
  • розрізняти головне і другорядне в тексті
  • аналізувати звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)
  • обирати букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків

Математика

Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:
  • Називати числа в межах 10 в прямому і зворотньому порядку.
  • Розуміти сутність натуральних чисел.
  • Утворювати наступне число додаванням одиниці до попереднього й відніманням одиниці від наступного до нього числа.
  • Розуміти різницю між числом і цифрою.
  • Визначати склад чисел 2, 3, 4 і 5.
  • Порівнювати множини предметів за кількістю.
0

Автор публікації

Офлайн 3 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю