Третій тиждень
Я досліджую світ
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
- Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
- Як знайти друзів?
- Чому нам цікаво разом?
- Як зберегти дружбу?
- Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
Завдання третього тижня:
1. Створювати у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів;
2. Допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки;
3. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;
4. Сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;
5. Формувати відповідальне ставлення до тварин.
Очікувані результати третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
- хто такий друг;
- правила дружньої поведінки;
- правила дбайливого ставлення до тварин;
та вмітимуть:
- уживати форму кличного відмінка у звертанні (без називання термінів) та ввічливі слова;
- вести діалог, увічливо спілкуватися з однолітками та дорослими;
- слухати й чути один одного в умовах спілкування;
- дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки у класній спільноті, серед однолітків;
- доглядати домашніх улюбленців.
Українська мова та читання
Очікувані результати третього тижня:
На кінець тижня учні знатимуть
- Називати звуки в словах, вилучати звук [л]. Упізнавати й друкувати букву Л л.
- Читати слова з буквою Л л.
- Називати звуки в словах, вилучатизвук [у].
- Упізнавати й друкувати букву У у.
Вчитимуться:
- Писати речення. Перевіряти правильність написання речення за допомогою чек-листа.
- Порівнювати об’єкти (тварин).
- розповідати, про що текст, відповідати на запитання за змістом прочитаного
- розрізняти головне і другорядне в тексті
- аналізувати звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)
- обирати букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків
Математика
Очікувані результати другого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть та вмітимуть:
- Називати числа в межах 10 в прямому і зворотньому порядку.
- Розуміти сутність натуральних чисел.
- Утворювати наступне число додаванням одиниці до попереднього й відніманням одиниці від наступного до нього числа.
- Розуміти різницю між числом і цифрою.
- Визначати склад чисел 2, 3, 4 і 5.
- Порівнювати множини предметів за кількістю.