П’ятниця, 10.03.2023

Українська мова і читання:
Тема: Букви И та и. Письмо великої букви и. Слова, які називають багато предметів. Розвиток зв’язного мовлення: добираю заголовок.

Я дізнався/дізналася

Писана буква И схожа на друковану і має подібні елементи до букв, які я вже вмію писати. Слова можуть називати один предмет і багато предметів. За слідами можна визначити звірів, які їх залишили. Кожна тварина має свій особливий слід. Людина також залишає свої сліди.

Вчився/вчилася:

Писати велику И, з’єднання букви И з іншими буквами. Читати слова складами чи цілими словами, читати текст. Вчусь писати речення та перевіряти їх за чек-листом.
Я вчусь визначати тему і головну думку тексту, підбирати заголовок.
Я вчусь співпрацювати парою та групою.

Розпости оповідання чи казку з прочитаної книги. Робочий зошит, с. 22.

Математика

Тема: Складаємо короткий запис задачі

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • застосовую знання назв компонентів і результатів додавання і віднімання при аналізі схематичного рисунка, який ілюструє рівність на додавання або на віднімання;
  • відновлюю склад чисел першого десятка;
  • знаю структурні елементи задачі — умову та запитання; числові дані та шукане;
  • виділяю в умові задачі числові дані й шукане;
  • змінюю запитання задачі відповідно до схеми;
  • розумію, що ключовими словами можуть бути об’єкти задачі (про що або про кого йдеться в задачі) або слова, які розкривають ситуацію, що описується в задачі;
  • знаходжу ключові слова в тексті задачі;
  • пояснюю складений короткий запис до задачі;
  • знаю опорні схеми задач на знаходження суми або різниці;
  • доповнюю числовими даними короткий запис задачі;
  • упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі;
  • розв’язую прості задачі на знаходження суми та різниці двох чисел;
  • застосовую прийом віднімання чисел 6–9 на основі взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання;
  • застосовую правило знаходження невідомого доданка;
  • аналізую рівності і відновлює знаки арифметичних дій або числа в правильних (істинних) рівностях.

Навчальний зошит, с. 40 – 41.

0

Автор публікації

Офлайн 19 години

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю