Українська мова і читання
Тема: Букви Вв. Письмо малої букви в. Текст- розповідь. Головна думка. Театралізуємо.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква в схожа на друковану і має подібні елементи до писаних букв, які я вже вмію писати. Валіза призначена для перевезення багажу. Люди беруть валізи у подорож. В неї кладуть
речі, залежно від того, куди подорожують.
Вчився/вчилася:
Писати малу літеру в, з’єднувати букву в з елементами інших букв. Я вчусь пояснювати значення слів. Відповідати на питання. Визначати головну думку тексту – розповіді. Я вчусь пояснювати вчинки персонажів і знаходити їх слова у тексті.
Навчальний зошит, с. 12 – 13, переказувати, робочий зошит, с. 36 (мала буква в), с. 40, завдання 1.
Математика
Тема: Досліджуємо лічильну одиницю — десяток.
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- розуміє, що предмети при лічбі можна групувати парами, трійками …;
- усвідомлює, що 10 окремих одиниць можна замінити більш крупною лічильною одиницею – десятком;
- розуміє десяток як лічильну одиницю;
- лічить десятками в межах 100; записує числа десятків;
- знаходить серед опорних схем відповідну до задачі;
- складає короткий запис задачі, користуючись опорною схемою;
- моделює під керівництвом учителя описану в задачі ситуацію за допомогою схеми;
- розв’язує прості задачі на різницеве порівняння, на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, на
- знаходження суми;
- порівнює два вирази, в тому числі з іменованими числами;
- обчислює значення виразів на 1–2 дії, в тому числі з іменованими числами
Навчальний зошит, с.68 – 69. Підручник, с. 109, задача 5, с. 112, навчитися лічити десятками. Записати і розв’язати приклади.
