Українська мова і читання
Тема: Букви Вв. Письмо великої букви В. Текст і малюнок.
Я дізнався/дізналася:
Писана літера В схожа на друковану і має подібні елементи до писаних букв, які я вже вмію писати. Для мандрівки збирають валізу. До валізи
вкладають не всі речі. Деякі речі можуть бути зіпсованими або зіпсувати інші. За описом та розповіддю можна дізнатися (відгадати) предмет.
Вчився/вчилася:
Писати велику букву «ве». Прописувати з нею склади та слова. Записувати речення та перевіряти його за допомогою чек-листа. Відповідати на питання. Шукати за описом та розповіддю потрібний малюнок. Я вчусь будувати діалоги за малюнками. Я вчусь фантазувати.
Навчальний зошит, с. 14 – 15, читати в особах, робочий зошит, с. 36.
Математика
Тема: Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки.
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- усвідомлює відмінність між 1 десятком і 1 одиницею;
- лічить одиницями або десятками, визначає при цьому, на скільки кожне наступне число більше, а попереднє
- число – менше;
- переносить спосіб порівняння чисел, поданих в одиницях, на числа, подані в десятках;
- порівнює числа десятків за аналогією із порівнянням чисел, поданих в одиницях;
- переносить спосіб додавання і віднімання чисел, поданих в одиницях, на додавання і віднімання десятків;
- додає і віднімає числа десятків за аналогією із додаванням і відніманням одиниць;
- порівнює вираз і число;
- утворює задачу, складаючи запитання до поданої умови;
- знаходить серед опорних схем відповідну до задачі;
- складає короткий запис задачі, користуючись опорною схемою;
- моделює під керівництвом учителя описану в задачі ситуацію за допомогою схеми;
- розв’язує прості задачі на знаходження невідомого доданка, різниці;
- обчислює значення числового виразу, що містить кілька дій;
- аналізує записи рівностей і нерівностей, відновлює знаки арифметичних дій у правильних (істинних) рівностях і нерівностях.
Навчальний зошит, с. 70 – 71 .