Українська мова і читання
Тема: Букви Жж. Письмо великої букви Ж. Вірш і малюнок. Головний герой.
Я дізнався/дізналася:
Вірші Григорія Фальковича веселі. Тих, хто багато й пожадливо їсть називають обжерами За малюнком можна передбачати героя та зміст подій.
Вчився/вчилася:
Писати букву Ж. Я вчусь слова з писаною буквою Ж.
Я вчусь передбачувати очевидні речі за малюнками-ілюстраціями. Я вчусь шукати підтвердження своїм передбаченням в тексті та порівнювати із власним досвідом.
Я вчусь аналізувати слова (звуки, склади, наголос).
Навчальний зошит, с. 56 – 57, виразно читати, в тоненький зошит, списати слова завдання 1. Робочий зошит, с. 53.
Математика
Тема: Розв’язуємо задачі
- лічить у заданих межах;
- розуміє, що невідоме зменшуване знаходять дією додавання, а невідомий від’ємник – дією віднімання;
- складає задачі за коротким записом, рисунками, схемами;
- розв’язує за допомогою вчителя прості задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника;
- добирає схему відповідно до тексту задачі;
- встановлює, чи є задачі оберненими; складає під керівництвом учителя обернену задачу відповідно до запитання;
- розуміє, що в оберненій задачі має описуватися той самий сюжет, що і в прямій;
- оцінює правильність виконання арифметичних дій додавання і віднімання на основі нумерації;
- обчислює значення числового виразу, що містить одну дію, на додавання чи віднімання одноцифрового або круглого числа;
- аналізує рівності; відновлює числа або цифри у запису так, щоб одержати правильні
- (істинні) рівності;
- застосовує залежність суми при зміні одного з доданків або залежність різниці при зміні зменшуваного при порівнянні виразів логічним способом;
- обирає серед іменованих чисел найменше та найбільше;
- креслить відрізки заданої довжини; заповнює таблицю за відомим правилом.
Навчальний зошит, с. 46- 47, написати в тоненькому зошиті задачі завдання 2.
Онлайн завдання https://learningapps.org/watch?v=p705ez2sa23