Українська мова
Теми тижнів
Тиждень 1-
- Взаємодіємо усно. Обговорення прочитаних улітку книжок. Дискусія
-
- Читаємо. Уривки з книжки “Дивовижні особистості, які змінили ХХ століття”. Вірші О. Забужко “Рідна мова”, В. Правоторової “Хай звучать слова чудові”
-
- Взаємодіємо письмово. Написання есе. Написання казки чи легенди
-
- Досліджуємо мовлення. Культура мовлення. Види речень. Власні назви
-
- Досліджуємо медіа. Перегляд мультфільму “Легенда про мову”. Створення вистави
-
- Взаємодіємо усно. Обговорення прочитаних біографій. Інтерв’ю
-
- Читаємо. Уривки з твору Дж. Даррелла “Моя сім’я та інші звірі”
-
- Взаємодіємо письмово. Написання розповіді, опису чи міркування
-
- Досліджуємо мовлення. Біографія та автобіографія. Будова тексту. Типи текстів
-
- Досліджуємо медіа. Дослідження будови тексту. Інсценізація власних творів
-
- Взаємодіємо усно. Обговорення творів про природу. Розповідь про захоплення
-
- Читаємо. Уривки з твору Дж. Даррелла “Моя сім’я та інші звірі”. Вірш М. Познанської
-
- Взаємодіємо письмово. Написання опису. Написання тексту за планом
-
- Досліджуємо мовлення. Текст-опис. Заголовок. Елементи сюжету. Абзац. План тексту
-
- Досліджуємо медіа. Оголошення. Створення пантоміми
-
- Взаємодіємо усно. Обговорення власних відкриттів і пригод. Інтерв’ю
-
- Читаємо. Оповідання Т. Стус “Коники винахідників”
-
- Взаємодіємо письмово. Написання статті. Редагування власних текстів
-
- Досліджуємо мовлення. Повторення: звукова модель слова
-
- Досліджуємо медіа. Створення газети чи журналу. Обговорення відео й телепередач. Робота з коміксом
Я досліджую світ
Дослідницькі / проблемні запитання
-
- Чи можуть винаходи бути небезпечними?
-
- Які відкриття змінили світ?
-
- Чому важливо дотримуватися режиму харчування?
-
- Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути?
-
- Що робити, якщо заблукаєш у лісі?
-
- Як мандрують рослини?
-
- Чим небезпечні комахи для людини?
-
- Які почуття викликає завершення мандрівки?
Завдання першої теми
-
- Навчити дітей самостійно організовувати дослідницьку діяльність.
-
- Дізнатися про етапи проєктної роботи та їх зміст.
-
- З’ясувати, як аналізувати результати дослідницької роботи та використовувати їх надалі.
-
- Дізнатися, як обирати корисні продукти.
-
- Дослідити характерні ознаки тварин рідної місцевості.
-
- Дізнатися, що означають символи на пакованнях засобів побутової хімії.
-
- Досліджувати світ комах, дізнатися про особливості жука сонечка, бабки.
-
- Ознайомитися із заходами першої допомоги в разі отруєння засобами побутової хімії, при укусах комах та опіках отруйними рослинами.
-
- Довідатися, що робити, якщо заблукали в лісі.
-
- Дізнатися, як відкриття можуть змінити світ.
-
- Ознайомитися з різновидами грибів, дізнатися, що цвіль також гриб.
-
- Дослідити, у яких умовах треба зберігати хліб.
-
- Навчитися виготовляти поробки з жолудів та бісеру.