Українська мова
Теми тижнів
Тиждень 1
- Взаємодіємо усно. Обговорення прочитаних улітку книжок. Дискусія
- Читаємо. Уривки з книжки “Дивовижні особистості, які змінили ХХ століття”. Вірші О. Забужко “Рідна мова”, В. Правоторової “Хай звучать слова чудові”
- Взаємодіємо письмово. Написання есе. Написання казки чи легенди
- Досліджуємо мовлення. Культура мовлення. Види речень. Власні назви
- Досліджуємо медіа. Перегляд мультфільму “Легенда про мову”. Створення вистави
Тиждень 2
- Взаємодіємо усно. Обговорення прочитаних біографій. Інтерв’ю
- Читаємо. Уривки з твору Дж. Даррелла “Моя сім’я та інші звірі”
- Взаємодіємо письмово. Написання розповіді, опису чи міркування
- Досліджуємо мовлення. Біографія та автобіографія. Будова тексту. Типи текстів
- Досліджуємо медіа. Дослідження будови тексту. Інсценізація власних творів
Тиждень 3
- Взаємодіємо усно. Обговорення творів про природу. Розповідь про захоплення
- Читаємо. Уривки з твору Дж. Даррелла “Моя сім’я та інші звірі”. Вірш М. Познанської
- Взаємодіємо письмово. Написання опису. Написання тексту за планом
- Досліджуємо мовлення. Текст-опис. Заголовок. Елементи сюжету. Абзац. План тексту
- Досліджуємо медіа. Оголошення. Створення пантоміми
Тиждень 4
- Взаємодіємо усно. Обговорення власних відкриттів і пригод. Інтерв’ю
- Читаємо. Оповідання Т. Стус “Коники винахідників”
- Взаємодіємо письмово. Написання статті. Редагування власних текстів
- Досліджуємо мовлення. Повторення: звукова модель слова
- Досліджуємо медіа. Створення газети чи журналу. Обговорення відео й телепередач. Робота з коміксом
Я досліджую світ
Дослідницькі / проблемні запитання
- Чи можуть винаходи бути небезпечними?
- Які відкриття змінили світ?
- Чому важливо дотримуватися режиму харчування?
- Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути?
- Що робити, якщо заблукаєш у лісі?
- Як мандрують рослини?
- Чим небезпечні комахи для людини?
- Які почуття викликає завершення мандрівки?
Завдання першої теми
- Навчити дітей самостійно організовувати дослідницьку діяльність.
- Дізнатися про етапи проєктної роботи та їх зміст.
- З’ясувати, як аналізувати результати дослідницької роботи та використовувати їх надалі.
- Дізнатися, як обирати корисні продукти.
- Дослідити характерні ознаки тварин рідної місцевості.
- Дізнатися, що означають символи на пакованнях засобів побутової хімії.
- Досліджувати світ комах, дізнатися про особливості жука сонечка, бабки.
- Ознайомитися із заходами першої допомоги в разі отруєння засобами побутової хімії, при укусах комах та опіках отруйними рослинами.
- Довідатися, що робити, якщо заблукали в лісі.
- Дізнатися, як відкриття можуть змінити світ.
- Ознайомитися з різновидами грибів, дізнатися, що цвіль також гриб.
- Дослідити, у яких умовах треба зберігати хліб.
- Навчитися виготовляти поробки з жолудів та бісеру.