Тема 4. Факти і таємниці

Українська мова

Теми тижнів

Тиждень 13

  • Взаємодіємо усно. Бесіда про збереження таємниці
  • Читаємо. Українська народна казка “Розум і щастя”. Вірші В. Правоторової “Пан глядач”, М. Рильського “Зимовий ранок”, Г. Фальковича “Уїкенд”
  • Взаємодіємо письмово. Створення небилиці. Написання твору
  • Досліджуємо мовлення. Загальні та власні назви. Числа та роди іменників
  • Досліджуємо медіа. Створення піктограм і малюнків до казки

Тиждень 14

  • Взаємодіємо усно. Бесіда “Які ми — люди?”
  • Читаємо. Оповідання В. Сухомлинського “Бо я — людина”. Оповідання К. Бабкіної “Мій брат — метелик”
  • Взаємодіємо письмово. Написання есе
  • Досліджуємо мовлення. Відмінки іменників. Правопис іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини
  • Досліджуємо медіа. Перегляд мультфільму “Каструлька Анатоля”, репу для запам’ятовування відмінків. Інтерактивна книжка “Гарбузовий рік”

Тиждень 15

  • Взаємодіємо усно. Обговорення родинних традицій святкування Дня святого Миколая
  • Читаємо. Вірш О. Кротюк “Доброму Миколаю”. Оповідання В. Вздульської “Подорож листа”
  • Взаємодіємо письмово. Складання плану. Написання твору про друга чи подругу за планом
  • Досліджуємо мовлення. Прийменник. Чергування приголосних і голосних
  • Досліджуємо медіа. Ознайомлення з проєктом “Літературна візитка краю”

Тиждень 16

  • Взаємодіємо усно. Обговорення традицій святкування Нового року
  • Читаємо. Уривок різдвяної казки Доктора Сьюза “Про Грінча, який украв Різдво”. Вірш О. Кротюк “Різдвяні гостинці”
  • Взаємодіємо письмово. Написання відгуку про мультфільм
  • Досліджуємо мовлення. Закінчення іменників чоловічого роду. Закінчення іменників у множині. Морфологічний розбір іменника
  • Досліджуємо медіа. Перегляд мультфільму про Грінча. Читання та порівняння статей на одну тему

Я досліджую світ

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як працює око?
  • Як я сприймаю інформацію ззовні?
  • Що таке опорно-рухова система?
  • Чому важливо мати гарну поставу?
  • Як я з’явився / з’явилася на світ?
  • Як ми дорослішаємо?
  • Для чого людині шкіра?
  • Чи робить нас різними колір шкіри?

Завдання четвертої теми

  1. Дати уявлення про роботу нервової та опорно-рухової систем організму людини.
  2. Дати уявлення про будову ока та шкіри.
  3. Дослідити, як ми сприймаємо інформацію ззовні.
  4. Створити комікс, що пояснює, як “співпрацюють” органи чуття.
  5. Довести важливість для здоров’я людини гарної постави.
  6. Дати уявлення про чинники, які впливають на формування постави.
  7. Вивчити вправи для формування та збереження гарної постави.
  8. Підсумувати знання про те, як людина змінюється протягом життя.
  9. Дати уявлення про раси.
  10. Виховувати толерантне ставлення до людей різних національностей, з різним кольором шкіри.
  11. Підсумувати знання про важливість правильного харчування.
  12. Підсумувати знання про правила здорового способу життя та важливість їх дотримання.
  13. Дослідити, навіщо потрібні органайзери та виготовити органайзер.
  14. Довідатися про принцип роботи лавової лампи та змайструвати її власноруч.
  15. Виготовити прикраси для оздоблення класу до новорічно-різдвяних свят.
0

Автор публікації

Офлайн 5 години

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю