Українська мова
Теми тижнів
Тиждень 13
- Взаємодіємо усно. Бесіда про збереження таємниці
- Читаємо. Українська народна казка “Розум і щастя”. Вірші В. Правоторової “Пан глядач”, М. Рильського “Зимовий ранок”, Г. Фальковича “Уїкенд”
- Взаємодіємо письмово. Створення небилиці. Написання твору
- Досліджуємо мовлення. Загальні та власні назви. Числа та роди іменників
- Досліджуємо медіа. Створення піктограм і малюнків до казки
Тиждень 14
- Взаємодіємо усно. Бесіда “Які ми — люди?”
- Читаємо. Оповідання В. Сухомлинського “Бо я — людина”. Оповідання К. Бабкіної “Мій брат — метелик”
- Взаємодіємо письмово. Написання есе
- Досліджуємо мовлення. Відмінки іменників. Правопис іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини
- Досліджуємо медіа. Перегляд мультфільму “Каструлька Анатоля”, репу для запам’ятовування відмінків. Інтерактивна книжка “Гарбузовий рік”
Тиждень 15
- Взаємодіємо усно. Обговорення родинних традицій святкування Дня святого Миколая
- Читаємо. Вірш О. Кротюк “Доброму Миколаю”. Оповідання В. Вздульської “Подорож листа”
- Взаємодіємо письмово. Складання плану. Написання твору про друга чи подругу за планом
- Досліджуємо мовлення. Прийменник. Чергування приголосних і голосних
- Досліджуємо медіа. Ознайомлення з проєктом “Літературна візитка краю”
Тиждень 16
- Взаємодіємо усно. Обговорення традицій святкування Нового року
- Читаємо. Уривок різдвяної казки Доктора Сьюза “Про Грінча, який украв Різдво”. Вірш О. Кротюк “Різдвяні гостинці”
- Взаємодіємо письмово. Написання відгуку про мультфільм
- Досліджуємо мовлення. Закінчення іменників чоловічого роду. Закінчення іменників у множині. Морфологічний розбір іменника
- Досліджуємо медіа. Перегляд мультфільму про Грінча. Читання та порівняння статей на одну тему
Я досліджую світ
Дослідницькі / проблемні запитання
- Як працює око?
- Як я сприймаю інформацію ззовні?
- Що таке опорно-рухова система?
- Чому важливо мати гарну поставу?
- Як я з’явився / з’явилася на світ?
- Як ми дорослішаємо?
- Для чого людині шкіра?
- Чи робить нас різними колір шкіри?
Завдання четвертої теми
- Дати уявлення про роботу нервової та опорно-рухової систем організму людини.
- Дати уявлення про будову ока та шкіри.
- Дослідити, як ми сприймаємо інформацію ззовні.
- Створити комікс, що пояснює, як “співпрацюють” органи чуття.
- Довести важливість для здоров’я людини гарної постави.
- Дати уявлення про чинники, які впливають на формування постави.
- Вивчити вправи для формування та збереження гарної постави.
- Підсумувати знання про те, як людина змінюється протягом життя.
- Дати уявлення про раси.
- Виховувати толерантне ставлення до людей різних національностей, з різним кольором шкіри.
- Підсумувати знання про важливість правильного харчування.
- Підсумувати знання про правила здорового способу життя та важливість їх дотримання.
- Дослідити, навіщо потрібні органайзери та виготовити органайзер.
- Довідатися про принцип роботи лавової лампи та змайструвати її власноруч.
- Виготовити прикраси для оздоблення класу до новорічно-різдвяних свят.