Українська мова
Тиждень 20
- Взаємодіємо усно. Стислий переказ тексту за планом. Обговорення інсценівок
- Читаємо. Уривки з книжки І. Панасова “Леонід Каденюк”
- Взаємодіємо письмово. Написання продовження науково-популярного тексту Складання сценарію
- Досліджуємо мовлення. Числівник. Кількісні та порядкові числівники
- Досліджуємо медіа. Перегляд відео про Л. Каденюка. Слухання українських пісень
Тиждень 21
- Взаємодіємо усно. Дискусія на тему “Прибульці: вигадка чи реальність?”. Творчий проєкт “Оповідка про прибульців”
- Читаємо. Казка Г. Манів “Інопланетний друг”
- Взаємодіємо письмово. Складання словосполучень і речень
- Досліджуємо мовлення. Правопис числівників
- Досліджуємо медіа. Ознайомлення зі статтею з інтернету
Тиждень 22
- Взаємодіємо усно. Обговорення ситуацій із життя та історій перемог
- Читаємо. Вірш А. Костецького “Зірка”. Міфи про сузір’я
- Взаємодіємо письмово. Написання есе про важливу дату
- Досліджуємо мовлення. Числа, роди, відмінки числівників. Правильна вимова та правопис числівників
- Досліджуємо медіа. Складання хмари слів. Написання оголошення. Ознайомлюємося з інфографікою
Тиждень 23
- Взаємодіємо усно. Обговорення теми “Коли на душі сумно”
- Читаємо. Вірш Лесі Українки “Зоря”. Міфи про Орфея
- Взаємодіємо письмово. Складання речень із числівниками
- Досліджуємо мовлення. Як називати час правильно. Запис математичних виразів
- Досліджуємо медіа. Слухання аудіокниги. Робота з коміксом
Я досліджую світ
Дослідницькі / проблемні запитання
- Де у Всесвіті зосереджена матерія?
- Що таке сузір’я та які вони бувають?
- Які таємниці приховують планети?
- У чому унікальність планети Земля?
- Які об’єкти є у Всесвіті?
- Як людина освоює космос?
Завдання шостої теми
- Дізнатися більше про нашу галактику, сузір’я та комети, Великий вибух і народження Всесвіту.
- З’ясувати, як сучасні науковці та космонавти вивчають космос.
- Зазирнути в історію космічних досліджень.
- Дізнатися про дослідження на міжнародній космічній станції.
- Пригадати особливості планет Сонячної системи й відкрити таємниці місячного сяйва.
- Дослідити сузір’я та зрозуміти, як можна орієнтуватися за зірками.
- Уточнити умови існування життя на Землі.
- Поміркувати про унікальність Землі й про те, що ми можемо зробити для збереження нашої планети.
- Дізнатися, що таке масштаб і для чого він потрібний.
- Формувати уявлення про космічні величини — відстані, тривалість формування космічних тіл тощо.
- Дослідити, завдяки чому циклічно змінюються фази Місяця.
- Обговорити, навіщо люди досліджують космос.
- Наочно показати переваги командної роботи.