Тема 7. Як це влаштовано?

Українська мова

Тиждень 24

  • Взаємодіємо усно. Читання в особах. Інсценування
  • Читаємо. Уривки з оповідання Т. Череп-Пероганич “Мені тринадцятий минало”
  • Взаємодіємо письмово. Написання та редагування листа
  • Досліджуємо мовлення. Займенник. Особові займенники
  • Досліджуємо медіа. Проєкт з пошуку інформації

Тиждень 25

  • Взаємодіємо усно. Презентація книжки або журналу
  • Читаємо. Уривки з книжки О. Ільченка “Наші птахи”
  • Взаємодіємо письмово. Написання есе. Написання твору-опису
  • Досліджуємо мовлення. Числа займенників. Займенники 1 особи
  • Досліджуємо медіа. Пошук матеріалів у бібліотеці

Тиждень 26

  • Взаємодіємо усно. Театралізація
  • Читаємо. Уривки з енциклопедії Р. Комаровського “Як це влаштоване. Роботи”
  • Взаємодіємо письмово. Складання загадки-акровірша. Написання діалогу
  • Досліджуємо мовлення. Займенники 2 та 3 особи
  • Досліджуємо медіа. Дослідження та створення плаката

Тиждень 27

  • Взаємодіємо усно. Обговорення теми “Розпорядок дня”
  • Читаємо. Уривок із повісті Ульфа Старка “Сікстен”
  • Взаємодіємо письмово. Написання твору-опису
  • Досліджуємо мовлення. Правопис займенників з іменниками
  • Досліджуємо медіа. Дослідження та створення відео

Я досліджую світ

Дослідницькі / проблемні запитання
  • Для чого людям роботи?
  • Як працює робот?
  • Як влаштований ліс?
  • Навіщо нам ліси?
  • Як орієнтуватися на місцевості?
  • Що я можу зробити для інших?
Завдання сьомої теми
  1. З’ясувати, що таке роботизовані пристрої та як вони допомагають людям, якими роботизованими пристроями ми користуємося в побуті.
  2. Дослідити, коли варто використовувати роботів, а коли — ні.
  3. Дослідити, чи можуть люди обійтися без роботів.
  4. Дізнатися, що керує діями роботів.
  5. Більше дізнатися про  ліси та їх мешканців.
  6. Дослідити, як рослини відчувають світло.
  7. Дізнатися, яку структуру має ліс, які рослини в яких ярусах розташовуються.
  8. Поміркувати про важливість лісів для всього живого та про способи їх збереження.
  9. Обговорити, чому ми маємо берегти ліси і як має діяти кожен із нас, щоб зберегти ліси.
  10. Повчитися орієнтуватися на місцевості та за планом.
  11. Дізнатися, який пристрій допомагає орієнтуватися на місцевості.
  12. Дізнатися, що таке відповідальність і як сформувати в собі цю рису.
  13. Навчитися розв’язувати конфлікти.
  14. Більше дізнатися про правила спілкування в інтернеті.
  15. Створити і протестувати настільну гру.
0

Автор публікації

Офлайн 4 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю