Українська мова
Тиждень 24
- Взаємодіємо усно. Читання в особах. Інсценування
- Читаємо. Уривки з оповідання Т. Череп-Пероганич “Мені тринадцятий минало”
- Взаємодіємо письмово. Написання та редагування листа
- Досліджуємо мовлення. Займенник. Особові займенники
- Досліджуємо медіа. Проєкт з пошуку інформації
Тиждень 25
- Взаємодіємо усно. Презентація книжки або журналу
- Читаємо. Уривки з книжки О. Ільченка “Наші птахи”
- Взаємодіємо письмово. Написання есе. Написання твору-опису
- Досліджуємо мовлення. Числа займенників. Займенники 1 особи
- Досліджуємо медіа. Пошук матеріалів у бібліотеці
Тиждень 26
- Взаємодіємо усно. Театралізація
- Читаємо. Уривки з енциклопедії Р. Комаровського “Як це влаштоване. Роботи”
- Взаємодіємо письмово. Складання загадки-акровірша. Написання діалогу
- Досліджуємо мовлення. Займенники 2 та 3 особи
- Досліджуємо медіа. Дослідження та створення плаката
Тиждень 27
- Взаємодіємо усно. Обговорення теми “Розпорядок дня”
- Читаємо. Уривок із повісті Ульфа Старка “Сікстен”
- Взаємодіємо письмово. Написання твору-опису
- Досліджуємо мовлення. Правопис займенників з іменниками
- Досліджуємо медіа. Дослідження та створення відео
Я досліджую світ
Дослідницькі / проблемні запитання
- Для чого людям роботи?
- Як працює робот?
- Як влаштований ліс?
- Навіщо нам ліси?
- Як орієнтуватися на місцевості?
- Що я можу зробити для інших?
Завдання сьомої теми
- З’ясувати, що таке роботизовані пристрої та як вони допомагають людям, якими роботизованими пристроями ми користуємося в побуті.
- Дослідити, коли варто використовувати роботів, а коли — ні.
- Дослідити, чи можуть люди обійтися без роботів.
- Дізнатися, що керує діями роботів.
- Більше дізнатися про ліси та їх мешканців.
- Дослідити, як рослини відчувають світло.
- Дізнатися, яку структуру має ліс, які рослини в яких ярусах розташовуються.
- Поміркувати про важливість лісів для всього живого та про способи їх збереження.
- Обговорити, чому ми маємо берегти ліси і як має діяти кожен із нас, щоб зберегти ліси.
- Повчитися орієнтуватися на місцевості та за планом.
- Дізнатися, який пристрій допомагає орієнтуватися на місцевості.
- Дізнатися, що таке відповідальність і як сформувати в собі цю рису.
- Навчитися розв’язувати конфлікти.
- Більше дізнатися про правила спілкування в інтернеті.
- Створити і протестувати настільну гру.