Тема 8. Енергія

Українська мова та читання

Тиждень 28
  • Взаємодіємо усно. Обговорення почуття енергійності
  • Читаємо. Уривки з оповідань “Силомір” А. Савчука, “Мокра та суха сорочки” В. Сухомлинського, “Усі такі уважні…” Кузька Кузякіна
  • Взаємодіємо письмово. Написання есе
  • Досліджуємо мовлення. Дієслово. Неозначена форма дієслова
  • Досліджуємо медіа. Самостійний підбір творів з визначеної теми
Тиждень 29
  • Взаємодіємо усно. Обговорення теми “Гроші”. Інсценізація діалогу з домашнім улюбленцем
  • Читаємо. Уривки з книжки Б. Шефера “Пес на ім’я Мані, або Абетка грошей”
  • Взаємодіємо письмово. Написання есе про себе у 25 років
  • Досліджуємо мовлення. Теперішній і майбутній час дієслова
  • Досліджуємо медіа. Створення інфографіки про фінанси
Тиждень 30
  • Взаємодіємо усно. Проведення фестивалю театральних мініатюр “Весняні діалоги”. Розповідь та інсценізація історій про дружбу
  • Читаємо. Вірш Г. Кирпи “Як весна всіх розбудила”. Уривок з казки О. Іваненко “Кульбабка”. Уривок із вірша М. Рильського “Розмова з другом”
  • Взаємодіємо письмово. Написання відгуку
  • Досліджуємо мовлення. Правопис закінчень дієслів. Правопис особових закінчень дієслів
  • Досліджуємо медіа. Перегляд відео з квадрокоптера. Створення продовження казки
Тиждень 31
  • Взаємодіємо усно. Проведення дискусії про характер зображення історичних подій в літературних творах
  • Читаємо. Вірш Олександра Олеся “Живи, Україно, живи для краси”. Уривок з книжки К. Міхаліциної “Квіти біля четвертого”
  • Взаємодіємо письмово. Написання есе про власні враження від уроків української мови та читання у 4 класі
  • Досліджуємо мовлення. Минулий час дієслова. Дієслова на -ся і -сь
  • Досліджуємо медіа. Пошук творів з історії України

Я досліджую світ

Дослідницькі / проблемні запитання
  • Які бувають джерела енергії?
  • Чи може енергія заподіяти шкоду?
  • Звідки береться електрика?
  • Чому слід заощаджувати енергію та ресурси?
  • Що таке радіація?
  • Як поводитися під час пожежі?
Завдання восьмої теми
  1. Пригадати, що таке енергія, звідки вона береться і як люди її використовують.
  2. Дослідити, де навколо можна “знайти” енергію, тобто побачити її дію.
  3. Дізнатися, які властивості має енергія, як її можна виробляти.
  4. Дізнатися про різні види джерел енергії.
  5. Дослідити, як енергія передається.
  6. Знайти способи розумної економії енергії.
  7. Дізнатися, за яких умов енергія може стати небезпечною та як цього уникнути.
  8. Пригадати, як слід діяти в небезпечних ситуаціях.
  9. Дізнатися, що таке атомні електростанції, навіщо їх будують, в чому їх користь і небезпека.
  10. Дізнатися, що таке радіація, в чому її небезпека та як її можна уникнути.
0

Автор публікації

Офлайн 4 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю