Українська мова та читання
Тиждень 28
- Взаємодіємо усно. Обговорення почуття енергійності
- Читаємо. Уривки з оповідань “Силомір” А. Савчука, “Мокра та суха сорочки” В. Сухомлинського, “Усі такі уважні…” Кузька Кузякіна
- Взаємодіємо письмово. Написання есе
- Досліджуємо мовлення. Дієслово. Неозначена форма дієслова
- Досліджуємо медіа. Самостійний підбір творів з визначеної теми
Тиждень 29
- Взаємодіємо усно. Обговорення теми “Гроші”. Інсценізація діалогу з домашнім улюбленцем
- Читаємо. Уривки з книжки Б. Шефера “Пес на ім’я Мані, або Абетка грошей”
- Взаємодіємо письмово. Написання есе про себе у 25 років
- Досліджуємо мовлення. Теперішній і майбутній час дієслова
- Досліджуємо медіа. Створення інфографіки про фінанси
Тиждень 30
- Взаємодіємо усно. Проведення фестивалю театральних мініатюр “Весняні діалоги”. Розповідь та інсценізація історій про дружбу
- Читаємо. Вірш Г. Кирпи “Як весна всіх розбудила”. Уривок з казки О. Іваненко “Кульбабка”. Уривок із вірша М. Рильського “Розмова з другом”
- Взаємодіємо письмово. Написання відгуку
- Досліджуємо мовлення. Правопис закінчень дієслів. Правопис особових закінчень дієслів
- Досліджуємо медіа. Перегляд відео з квадрокоптера. Створення продовження казки
Тиждень 31
- Взаємодіємо усно. Проведення дискусії про характер зображення історичних подій в літературних творах
- Читаємо. Вірш Олександра Олеся “Живи, Україно, живи для краси”. Уривок з книжки К. Міхаліциної “Квіти біля четвертого”
- Взаємодіємо письмово. Написання есе про власні враження від уроків української мови та читання у 4 класі
- Досліджуємо мовлення. Минулий час дієслова. Дієслова на -ся і -сь
- Досліджуємо медіа. Пошук творів з історії України
Я досліджую світ
Дослідницькі / проблемні запитання
- Які бувають джерела енергії?
- Чи може енергія заподіяти шкоду?
- Звідки береться електрика?
- Чому слід заощаджувати енергію та ресурси?
- Що таке радіація?
- Як поводитися під час пожежі?
Завдання восьмої теми
- Пригадати, що таке енергія, звідки вона береться і як люди її використовують.
- Дослідити, де навколо можна “знайти” енергію, тобто побачити її дію.
- Дізнатися, які властивості має енергія, як її можна виробляти.
- Дізнатися про різні види джерел енергії.
- Дослідити, як енергія передається.
- Знайти способи розумної економії енергії.
- Дізнатися, за яких умов енергія може стати небезпечною та як цього уникнути.
- Пригадати, як слід діяти в небезпечних ситуаціях.
- Дізнатися, що таке атомні електростанції, навіщо їх будують, в чому їх користь і небезпека.
- Дізнатися, що таке радіація, в чому її небезпека та як її можна уникнути.