Очікувані результати
Я дізнався/дізналася:
Риба – це водяна тварина, яка може жити у річках, озерах, морях та океанах Риби можуть жити і у акваріумах.
Я вчуся:
Називати звуки в словах, розпізнавати звук [р]. Друкувати букви Р р, склади та слова з ними. Визначати правду та неправду у поданій інформації. Порівнювати текст, малюнок та речення.
1. Приготуй Навчальний та Робочий зошити з української мови, простий олівець, кольорові олівці.
2. Пригадай оповідання в Навчальному зошиті, с. 43.
- Як можна одним словом назвати тих, хто живе у воді?
- Чи є в цьому слові звук [р]?
- Назви звуки у слові риби.
- Який звук позначає буква “ер”?
- Скільки складів у слові риби? Який наголошений?
3. Подивіться відео.
- Про що відео? Кого ви спостерігали?
- Що вас здивувало? Що ви знаєте про риб? Де вони мешкають? Хто із вас має риб вдома?
- Де вони живуть?
4. Впізнай риб з тексту на малюнках.
- Чи є лини на картинці? Чи дійсно лини живуть у річках? Чи запам’ятав/запам’ятала цю інформацію з тексту? Чи це правда?
- Чи є акули на малюнку? Чи дійсно акули живуть у річках? Чи це правда?
- Чи є соми на малюнку? Чи живуть вони у морях? Чи це правда?
- Про яку рибку не було у реченнях, а вона є на малюнку? Складіть про неї речення. Де живе золота рибка?
5. Попрацюй у навчальному зошиті, с. 23.
- Надрукуй велику та малу букви Рр.
- Прочитай і надрукуй речення.
- Повтори його у вільних рядках. Прочитай речення з різною інтонацією, постав відповідні розділові знаки у кінці кожного речення.
- Перевір виконання завдання за чек-листом.