Урок 112. Котра година? (с. 51 підручника)

2. Відгадай загадку:
Тік і так чи так і тік. Він весь час ходити звик. Хоч і з місця ще ні кроку — Часу находив нівроку. Крутить стрілками години Невгамовний наш…
3. Подивись відео, як люди навчилися вимірювати час.
4. Складіть і намалюйте в зошиті годинник, запишіть довкола якомога більше слів, що стосуються теми час.
5. Перегляньте відео, якими бувають годинники.
6. Запитуємо про час. Вправа 1, с. 51.
- Скажіть, будь ласка, як ви зазвичай запитуєте про час?
- Як це роблять інші?
- Розглянь інфографіку, який вислів слід вживати, запитуючи про час.
- Запиши в зошиті 5 запитань, скориставшись малюнками.


7. Розглянь пам’ятку і досліди, які форми числівників вживаються на позначення часу.

- Розгляньте таблицю. Як інакше можна назвати 15 хвилин та 30 хвилин.
- Які запитання ми можемо поставити до слів чверть і половина?
- Отже, ці слова також числівники.

7. Подивіться відео та зверніть увагу, як називає час ґава. Потренуйся називати час за таблицею.
8. Прочитай репліки дітей і виправ в них помилки.

Домашнє завдання.
Підручник, ст. 51, вправа 3, 4.
