Українська мова та читання, 21.03.2022

Урок 112. Котра година?  (с. 51 підручника)

2. Відгадай загадку:
Тік і так чи так і тік.
Він весь час ходити звик.
Хоч і з місця ще ні кроку —
Часу находив нівроку.
Крутить стрілками години
Невгамовний наш…
3. Подивись відео, як люди навчилися вимірювати час.
Отже, сьогодні ми поговоримо про годинники, про вимірювання часу та навчимося правильно називати час.
4. Складіть і намалюйте в зошиті годинник, запишіть довкола якомога більше слів, що стосуються теми час.
5. Перегляньте відео, якими бувають годинники.
6. Запитуємо про час. Вправа 1, с. 51.
  • Скажіть, будь ласка, як ви зазвичай запитуєте про час?
  • Як це роблять інші?
  • Розглянь інфографіку, який вислів слід вживати, запитуючи про час.
  • Запиши в зошиті 5 запитань, скориставшись малюнками.

7. Розглянь пам’ятку і досліди, які форми числівників вживаються на позначення часу.
  • Розгляньте таблицю. Як інакше можна назвати 15 хвилин та 30 хвилин.
  • Які запитання ми можемо поставити до слів чверть і половина?
  • Отже, ці слова також числівники.

7. Подивіться відео та зверніть увагу, як називає час ґава. Потренуйся називати час за таблицею.
8. Прочитай репліки дітей і виправ в них помилки.
Домашнє завдання.

Підручник, ст. 51, вправа 3, 4.

0

Автор публікації

Офлайн 3 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю