Українська мова та читання, 22.03.2022

Урок 114. Запис математичних виразів. Перевір себе. Тренуйся мислити критично (с. 55-57 підручника)

2. Складаємо загадку. Повідомлення теми і мети уроку.
  • Пригадай все, що знаєш про числівник.
  • Вибери характерні ознаки.
  • Склади загадку про числівник, запиши її в зошиті.
  • Подумай, будь ласка, на якому уроці ми найчастіше вживаємо числівники?
  • А що ми ними називаємо?
  • Сьогодні повправляємося у правильному читанні числових виразів.
  • А також підсумуємо все за темою місяця.
3. Досліджуємо числівник. Читаємо математичні вирази. Вправа 1, с. 55.
  • Розглянь малюнок. На дошці записаний математичний вираз.
  • Як його прочитала дівчинка?
  • А як цей самий вираз прочитав хлопчик?
  • Який із цих варіантів ти частіше використовуєш у мовленні.
  • Пригадай, як можна двома різними способами прочитати вираз на віднімання.
4. Потренуйся читати математичні вирази різними способами, користуючись підказкою. Зверни увагу на пояснення Чистомовика, як правильно писати скорочені назви одиниць вимірювання.
5. Опрацюй усно завдання с. 56 – 57. Запиши в зошиті відповіді до завдань 4 та 6.
Домашнє завдання. Повтори вивчене про числівник.

Урок 115. Діагностувальна робота 6

Виконай завдання діагностувальної роботи http://join.naurok.ua, Код доступу 7114456.

0

Автор публікації

Офлайн 1 день

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 805Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю