2. Зроби розминку для мозку, повторюючи рухи за відео до початку відео-конференції.
2. Прочитай уривок з повісті Джеремі Стронґа “Розшукується ракета на чотирьох лапах” (завдання 2, с. 98–99 підручника) самостійно (мовчки або пошепки).
Урок-відеоконференція о 10:25.
3. Розкажіть одне одному про своїх улюбленців. Які вони мають звички? Чи реагують на зміни погоди? (поспілкуйся з другом).
4. Прочитай, як собаки відчувають зміни погоди. • Чи помічали ви зв’язок між поведінкою ваших домашніх улюбленців і змінами погоди?
5. Дай усно відповіді на запитання підручника.
6. Запишіть і відгадайте загадки. Над дієсловами напишіть їх час. (Скорочуємо теп. ч., мин. ч., майб. ч.)
Гавкає, кусає і в дім не пускає. (песик) Уночі не спала, мишей полювала. (кішка) Пір’я він яскраве має. Як людина, розмовляє. (папуга)
8. Прочитай коротку інформацію про собак. Випиши з тексту всі дієслова, зміни їх за часами.
Домашнє завдання: Підручник, ст. 98 – 99, читати і переказувати. Виконай вправу 7, запиши свої речення про Стрілку в трьох часах. Подивитися відео про змінювання дієслів за часами. Тренажер, ст. 41.