Українська мова і читання
Тема: Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова.
Я дізнався/дізналася:
Качкодзьоб має качиний дзьоб, саме тому він має таку назву. Качкодзьоб відмінно плаває і пірнає. Може перебувати під водою затамувавши подих до 5 хвилин. Відмінною ознакою кожного птаха є дзьоб, який допомагає йому дістати їжу.
Вчився/вчилася:
Писати злиття Дз, склади та слова. Визначати ключові слова і добирати заголовок до тексту. Міркувати, робити висновки.
Навчальний зошит, с. 29, читати і переказувати, підкреслити звуки у словах завдання 1. Називати дзвінкі та глухі приголосні звуки. Списати в тоненький зошит слова з Навчального зошита, с. 28.
Тема: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- читає і записує числа в межах 100;
- лічить в заданих межах, називає найбільше або найменше число у ряді чисел;
- розташовує числа в порядку зростання та спадання;
- визначає кількість десятків і одиниць у двоцифровому числі;
- записує двоцифрове число з певним числом десятків та одиниць;
- утворює число другого десятка способом додавання до 10 одноцифрового числа;
- віднімає від чисел другого десятка число 10 або число, що дорівнює його одиницям;
- додає і віднімає розрядні числа;
- прогнозує результат додавання і віднімання розрядних чисел;
- розв’язує прості задачі на знаходження невідомого доданка.
Навчальний зошит, ч. 4, с. 18 – 19. У першому завданні десятки підкреслити двома лініями, а одиниці – одною. Онлайн завдання https://learningapps.org/watch?v=p05xx6uyt23