Четвер, 04.05.2023

Українська мова і читання
Тема: Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова.

Я дізнався/дізналася

Качкодзьоб має качиний дзьоб, саме тому він має таку назву. Качкодзьоб відмінно плаває і пірнає. Може перебувати під водою затамувавши подих до 5 хвилин. Відмінною ознакою кожного птаха є дзьоб, який допомагає йому дістати їжу.

Вчився/вчилася:

Писати злиття Дз, склади та слова. Визначати ключові слова і добирати заголовок до тексту. Міркувати, робити висновки.

Навчальний зошит, с. 29, читати і переказувати, підкреслити звуки у словах завдання 1. Називати дзвінкі та глухі приголосні звуки. Списати в тоненький зошит слова з Навчального зошита, с. 28.

Тема: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • читає і записує числа в межах 100;
  • лічить в заданих межах, називає найбільше або найменше число у ряді чисел;
  • розташовує числа в порядку зростання та спадання;
  • визначає кількість десятків і одиниць у двоцифровому числі;
  • записує двоцифрове число з певним числом десятків та одиниць;
  • утворює число другого десятка способом додавання до 10 одноцифрового числа;
  • віднімає від чисел другого десятка число 10 або число, що дорівнює його одиницям;
  • додає і віднімає розрядні числа;
  • прогнозує результат додавання і віднімання розрядних чисел;
  • розв’язує прості задачі на знаходження невідомого доданка.

Навчальний зошит, ч. 4, с. 18 – 19. У першому завданні десятки підкреслити двома лініями, а одиниці – одною. Онлайн завдання https://learningapps.org/watch?v=p05xx6uyt23

0

Автор публікації

Офлайн 3 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю