Четвер, 15.09.2022

Сьогодні на уроці:
українська мова і читання:

Я дізнався/дізналася:
Окуляри – прилад з двох скелець на дужках, який захищає очі. Окуляри бувають різними, тому що виконують «різну роботу». Я маю берегти свої очі.
Вчився/вчилася:

Називати звуки в словах, вилучати звук [о].
Упізнавати й друкувати букву О о. Визначати тему тексту.

Працювали в Навчальному зошиті, с. 16 – 17, робочий зошит, с. 9.

математика:

Я дізнався/дізналася:

Група предметів – це множина. Один предмет з групи – елемент множини.

Вчився/вчилася:

Об’єднувати предмети у множини за спільною ознакою. Лічити елементи множини. Визначати, за якою ознакою предмети об’єднані у множину. Підручник, с. 12 (усно відповідаємо на запитання). Навчальний зошит, с. 18 – 19.

Я досліджую світ
  • Які правила поведінки у школі ви вже знаєте? Чому вони саме такі?
  • Чи обов’язково дотримуватися правил поведінки?
  • Що буде, якщо всі порушуватимуть правила?
  • Чи завжди — на уроках, перерві, прогулянці тощо — правила поведінки однакові? Чому?
  • Чим відрізняються перерва і урок? Що можна робити на перерві, але не слід на уроці? Чому?
  • А що обов’язково треба робити на перерві? Чого не варто робити під час перерви, але необхідно на уроці?
  • Назвіть правила поведінки на перерві та на уроці. Чим вони відрізняються? Що в них спільного?

В зошиті, с. 12 – 13.

0

Автор публікації

Офлайн 3 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 815Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю