Сьогодні на уроці:
українська мова і читання:
Я дізнався/дізналася:
Окуляри – прилад з двох скелець на дужках, який захищає очі. Окуляри бувають різними, тому що виконують «різну роботу». Я маю берегти свої очі.
Вчився/вчилася:
Називати звуки в словах, вилучати звук [о].
Упізнавати й друкувати букву О о. Визначати тему тексту.
Працювали в Навчальному зошиті, с. 16 – 17, робочий зошит, с. 9.
математика:
Я дізнався/дізналася:
Група предметів – це множина. Один предмет з групи – елемент множини.
Вчився/вчилася:
Об’єднувати предмети у множини за спільною ознакою. Лічити елементи множини. Визначати, за якою ознакою предмети об’єднані у множину. Підручник, с. 12 (усно відповідаємо на запитання). Навчальний зошит, с. 18 – 19.
Я досліджую світ
- Які правила поведінки у школі ви вже знаєте? Чому вони саме такі?
- Чи обов’язково дотримуватися правил поведінки?
- Що буде, якщо всі порушуватимуть правила?
- Чи завжди — на уроках, перерві, прогулянці тощо — правила поведінки однакові? Чому?
- Чим відрізняються перерва і урок? Що можна робити на перерві, але не слід на уроці? Чому?
- А що обов’язково треба робити на перерві? Чого не варто робити під час перерви, але необхідно на уроці?
- Назвіть правила поведінки на перерві та на уроці. Чим вони відрізняються? Що в них спільного?
В зошиті, с. 12 – 13.