Українська мова і читання:
Тема: Букви Нн. Письмо великої букви н. Текст. Тема.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква Н велика схожа на друковану. Події тексту можна прогнозувати за ілюстраціями та заголовком. Ніс у слона називається хоботом.
Садівники помітили, що якщо засадити ділянку по периметру і діагоналі календулою, то ніяких шкідників у вас на дачі не буде і близько.
Вчився/вчилася:
Писати велику літеру Н, з’єднання букви Н з елементами інших букв. Записувати речення рукописними буквами дотримуючись правил. Перевіряти написане чек—листом.
Читати слова складами чи цілими словами, читати текст. Я вчусь передбачувати події за малюнком та частиною тексту. Вчусь імпровізувати з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок.
Навчальний зошит, с. 37 – 39, читати і переказувати, робочий зошит, с. 16 (велика буква н).
Математика
Тема: Відкриваємо спосіб додавання та віднімання числа 5.
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- знає табличні випадки додавання і віднімання чисел 1–4;
- відновлюю склад чисел;
- знаю суть прийому додавання і віднімання числа 5 частинами;
- розумію способи додавання і віднімання числа 5;
- обчислю значення числового виразу, який містить 1–2 дії;
- розумію, що в задачі не може запитуватись про те, що відомо з її умови;
- розумію, що частина умови задачі може міститися в запитанні;
- перетворюю задачу так, щоб спочатку йшла умова, а потім – запитання;
- знаю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
- розв’язую прості задачі на знаходження суми, невідомого доданка;
- упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі;
- встановлюю відповідність між текстом задачі, схемою та виразом;
- обчислюю значення числового виразу, що містить 1–2 дії.
Навчальний зошит, с. 24 – 25.