Четвер, 23.02.2023

Українська мова і читання:
Тема: Букви Нн. Письмо великої букви н. Текст. Тема.

Я дізнався/дізналася

Писана буква Н велика схожа на друковану. Події тексту можна прогнозувати за ілюстраціями та заголовком. Ніс у слона називається хоботом.

Нагідки лікарські (Calendula olficinalis, календула, крокіс) – Жителі стародавнього Риму звернули увагу, що квітка розпускається зі сходом сонця, а як тільки стемніє, пелюстки рослини закриваються, тим самим оповіщаючи людей про настання ночі. У наших широтах квітка знали і любили під іншою назвою – нагідки: надто вже схоже насіння рослини на звірині пазурі.
Садівники помітили, що якщо засадити ділянку по периметру і діагоналі календулою, то ніяких шкідників у вас на дачі не буде і близько.

Вчився/вчилася:

Писати велику літеру Н, з’єднання букви Н з елементами інших букв. Записувати речення рукописними буквами дотримуючись правил. Перевіряти написане чек—листом.
Читати слова складами чи цілими словами, читати текст. Я вчусь передбачувати події за малюнком та частиною тексту. Вчусь імпровізувати з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок.

Навчальний зошит, с. 37 – 39, читати і переказувати, робочий зошит, с. 16 (велика буква н).

Математика
Тема: Відкриваємо спосіб додавання та віднімання числа 5.

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • знає табличні випадки додавання і віднімання чисел 1–4;
  • відновлюю склад чисел;
  • знаю суть прийому додавання і віднімання числа 5 частинами;
  • розумію способи додавання і віднімання числа 5;
  • обчислю значення числового виразу, який містить 1–2 дії;
  • розумію, що в задачі не може запитуватись про те, що відомо з її умови;
  • розумію, що частина умови задачі може міститися в запитанні;
  • перетворюю задачу так, щоб спочатку йшла умова, а потім – запитання;
  • знаю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
  • розв’язую прості задачі на знаходження суми, невідомого доданка;
  • упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі;
  • встановлюю відповідність між текстом задачі, схемою та виразом;
  • обчислюю значення числового виразу, що містить 1–2 дії.

Навчальний зошит, с. 24 – 25.

0

Автор публікації

Офлайн 2 дні

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 957Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю