Українська мова і читання:
Тема: Букви Нн. Письмо малої букви н. Текст. Тема.
Я дізнався/дізналася:
Писана буква н схожа на друковану. У тексті речення мають бути об’єднані однією темою. Слово «нагідки» може мати два наголоси, це рослина, яка росте на клумбах. Носоріг –це тварина, яка має два роги на переніссі.
Зайві речення – це речення, які не підходять за змістом до головної теми тексту.
Вчився/вчилася:
Писати малу літеру н, з’єднання букви н з елементами інших букв.
Читати слова складами чи цілими словами, читати текст. Встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
Навчальний зошит, с. 36, читати і переказувати, робочий зошит, с. 16 (мала буква н).
Математика
Тема: Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- відновлюю склад чисел до 10;
- розумію залежність суми від збільшення (зменшення) одного з доданків при незмінному другому, різниці від збільшення (зменшення) зменшуваного при незмінному від’ємнику, застосовую її в обчисленнях;
- знаю табличні випадки додавання і віднімання чисел 1–4;
- застосовую прийоми додавання і віднімання чисел 0–4, віднімання рівних чисел; додавання більшого числа до меншого;
- обираю прийом додавання залежно від випадку обчислення;
- застосовую правило різницевого порівняння;
- усвідомлюю, що задача складається з умови й запитання, формулює запитання до даної умови відповідно до виразу;
- розумію зв’язок умови та запитання в задачі;
- розумію, що в задачі має розглядатися ситуація, що містить числові дані, відношення між якими відповідає дійсності;
- знаю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
- розв’язую прості задачі на знаходження невідомого доданка, на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, керуючись пам’яткою «Працюю над задачею»;
- упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі;
- обчислюю значення числового виразу, який містить 1–2 дії.
Навчальний зошит, с. 22 – 23 пишемо схеми і розв’зок до задач у тоненькому зошиті.