Українська мова і читання:
Тема: 21 лютого – Міжнародний день рідної мови.
Я дізнався/дізналася:
Вчився/вчилася:
Добирати слова-ознаки про рідну мову (філворд). Розшифровувати анаграми.
Знайти в таблиці розшифровані слова, зафарбувати різними кольорами.
Дописати завдання в родруківці “Моя рідна мова”, вивчити вірш.
Сенкан:
- Мова
- Написати два слова-ознаки про мову.
- Три дієслова про мову (навчає, тішить, любить)
- Нас єднає рідна мова! (речення)
- Душа (слово-асоціація).
Математика
Тема: Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- застосовую прийом додавання і віднімання числа 4 частинами;
- застосовую переставний закон додавання при додаванні більшого числа до меншого;
- складаю таблиці додавання і віднімання числа 4;
- знаю табличні випадки додавання і віднімання числа 4;
- усвідомлюю залежність суми від збільшення (зменшення) одного з доданків при незмінному другому; різниці від збільшення (зменшення) зменшуваного при незмінному від’ємнику;
- застосовую прийоми додавання і віднімання числа на основі порядку в натуральному ряді; частинами, на основі переставного закону додавання, на основі взаємозв’язку дій додавання і віднімання;
- обираю прийом додавання і віднімання залежно від випадку обчислення;
- розумію, що задача складається з умови й запитання, що запитувати в задачі про відоме в умові не можна;
- усвідомлюю, що задача має містити не менше двох числових даних;
- знаю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
- розв’язую прості задачі на знаходження суми й різниці двох чисел, керуючись пам’яткою «Працюю над задачею»;
- упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі: числові дані, знак запитання, рівність, коротка відповідь.
Навчальний зошит, с. 20 – 21, задачу 6 записуємо у тоненькому зошиті (за зразком у класі: схема, далі, розв’язок і відповідь).