Вівторок, 21.02.2023

Українська мова і читання:
Тема: 21 лютого – Міжнародний день рідної мови.

Я дізнався/дізналася

Вчився/вчилася:

Добирати слова-ознаки про рідну мову (філворд). Розшифровувати анаграми.

Знайти в таблиці розшифровані слова, зафарбувати різними кольорами.

Дописати завдання в родруківці “Моя рідна мова”, вивчити вірш.

Сенкан:

  1. Мова
  2. Написати два слова-ознаки про мову.
  3. Три дієслова про мову (навчає, тішить, любить)
  4. Нас єднає рідна мова! (речення)
  5. Душа (слово-асоціація).
Математика
Тема: Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • застосовую прийом додавання і віднімання числа 4 частинами;
  • застосовую переставний закон додавання при додаванні більшого числа до меншого;
  • складаю таблиці додавання і віднімання числа 4;
  • знаю табличні випадки додавання і віднімання числа 4;
  • усвідомлюю залежність суми від збільшення (зменшення) одного з доданків при незмінному другому; різниці від збільшення (зменшення) зменшуваного при незмінному від’ємнику;
  • застосовую прийоми додавання і віднімання числа на основі порядку в натуральному ряді; частинами, на основі переставного закону додавання, на основі взаємозв’язку дій додавання і віднімання;
  • обираю прийом додавання і віднімання залежно від випадку обчислення;
  • розумію, що задача складається з умови й запитання, що запитувати в задачі про відоме в умові не можна;
  • усвідомлюю, що задача має містити не менше двох числових даних;
  • знаю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
  • розв’язую прості задачі на знаходження суми й різниці двох чисел, керуючись пам’яткою «Працюю над задачею»;
  • упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі: числові дані, знак запитання, рівність, коротка відповідь.

Навчальний зошит, с. 20 – 21, задачу 6 записуємо у тоненькому зошиті (за зразком у класі: схема, далі, розв’язок і відповідь).

0

Автор публікації

Офлайн 5 днів

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю