Дослідницькі / проблемні запитання
- Що було, коли мене не було?
- Як довідатися про минуле?
- Що буде, коли я виросту?
- Як зберегти те, що є?
- Чому зникають рослини/тварини/речі?
- Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?
Завдання другої теми
- Дослідити, як працюють вчені у сфері археології.
- З’ясувати, які архітектурні пам’ятки, знайдені на території України, відомі в усьому світі.
- Сформувати уявлення, де і як видобувають сіль.
- Дослідити, як сіль змінює властивості води.
- Організувати дослідження з вирощування кристалів солі.
- З’ясувати, де знайти інформацію про минуле.
- Навчити досліджувати історичне джерело.
- Дослідити властивості корисних копалин.
- З’ясувати, як і чому змінюється довкілля.
- Навчити дітей аналізувати свої вчинки та передбачати їхній вплив на майбутні події.
- Формувати уявлення про риси характеру, які допомагають досягти успіху.
Українська мова
- Тиждень 5. Зазирни у минуле
- Взаємодіємо усно. Фрази, якими варто скористатися, коли тобі потрібна чиясь річ
- Читаємо. Легенда. Легенди “Діти Лимана”, “Дніпро і Десна”. Уривки з казки Р. Кіплінга “Як було написано першого листа”
- Взаємодіємо письмово. Перевіряємо грамотність написаного
- Досліджуємо мовлення. Повторення: написання слів з великої літери, окличні та спонукальні речення. Синоніми
- Досліджуємо медіа. Створення інструкції в малюнках