Українська мова і читання:
Тема: Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Текст. Тема тексту.
Я дізнався/дізналася:
Апостроф -це знак, а не буква. Апостроф розділяє при вимові приголосний та голосний, а на письмі позначається знаком схожим на кому. В українській мові є слова з апострофом. Я дізнаюсь нові слова.
Вчився/вчилася:
Писати апостроф між буквами. Читати слова в яких є апостроф. Читати слова складами чи цілими словами, читати текст та визначати його тему.
Я вчусь писати слова з апострофом та перевіряти написане.
Навчальний зошит, с. 34, читати і переазувати, звуковий аналіз слів з апострофом. Робочий зошит, с. 13 – 14. Вивчити вірш про мову.
Математика
Тема: Досліджуємо задачі.
Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:
- застосовую при записуванні рівностей знання назв компонентів і результатів арифметичних дій, слів-ознак різницевого порівняння;
- знаю структурні елементи задачі — умову і запитання; числові дані та шукане;
- розумію, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане;
- виділяю числові дані та шукане задачі;
- розумію, що для відповіді на запитання задачі потрібно знати не менш як два числових даних;
- обираю числові дані, що є достатніми для відповіді на запитання задачі;
- знаю порядок роботи над задачею, зміст окремих її етапів;
- складаю задачу за малюнком й розв’язую її, користуючись пам’яткою «Працюю над задачею»;
- упорядковую під керівництвом учителя запис розв’язування задачі: числові дані, знак запитання; рівність; коротка відповідь;
- застосовую прийом додавання і віднімання числа 4, використовуючи скорочений запис розв’язання;
- застосовую переставний закон додавання при додаванні більшого числа до меншого;
- застосовую знання складу чисел в обчисленнях.
Навчальний зошит, с. 18 – 19, задачі 3, 4 записуємо у тоненькому зошиті (за зразком у класі: схема, далі, розв’язок і відповідь).
Одягаємо вишиванки до Міжнародного дня рідної мови.