Як оцінювати 3-4 класів НУШ – методичні рекомендації
ТЕМА 6. Хочу – можу – треба
Дослідницькі / проблемні запитання
- Які бажання бувають у людей?
- Як бажання може вплинути на здоров’я?
- Що може обмежувати бажання?
- Чому деколи краще зробити, як належить, а не як хочеться?
- Що потрібно, щоб здійснювати бажання?
- Як бажання можуть об’єднувати спільноту?
- Чому слід дотримуватися обіцянок?
Завдання шостої теми
- Дізнатися, як пов’язані бажання, можливості та обов’язки.
- Дослідити, як підкорювати власне “хочу”, чому і коли це варто робити.
- Обговорити, як наші бажання треба узгоджувати з іншими людьми.
- Дізнатися, чому варто передбачати наслідки власних вчинків.
- Прогнозувати час виконання різних робіт, планувати свій день.
- Дізнатися, як узгоджувати свої плани з планами інших.
- Навчитися дотримуватися режиму дня, формувати корисні звички.
- Обговорити, як можна визначати важливість бажань.
- Дослідити, як виконання справ може об’єднувати людей.
Всесвітній день читання вголос
ВЖЕ ПРОТЯГОМ 11 РОКІВ У РІЗНИХ КРАЇНАХ СВІТУ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОС. УЧАСНИКИ АКЦІЙ, ПРИСВЯЧЕНИХ ЦЬОМУ ДНЮ, ОБИРАЮТЬ КНИЖКУ НА СВІЙ СМАК, ЗНАХОДЯТЬ ЗАЦІКАВЛЕНУ АУДИТОРІЮ І ПРОСТО ЧИТАЮТЬ ВГОЛОС. ЦЮ ІНІЦІАТИВУ ВЖЕ ПІДХОПИЛИ МЕШКАНЦІ 173 КРАЇН. ЦЬОГОРІЧ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЧИТАННЯ ВГОЛОС ПРИПАДАЄ НА СЕРЕДУ 5-ГО ЛЮТОГО.
Свято спрямоване на те, щоб спонукати молоде покоління до читання книжки вголос разом із другом або друзями, обговорювати зміст твору, ділитися враженнями та думками стосовно прочитаного. В цілому, свято має надихати дітей і дорослих просто більше читати і спілкуватися між собою.
Долучитися до святкування Всесвітнього дня читання вголос можна за допомогою 4-х простих кроків:
- Оберіть книжку.
- Знайдіть зацікавленого друга/друзів.
- Читайте вголос.
- Сфотографуйте найцікавіші моменти з заходу та розмістіть фото у соціальних мережах із мітками #WorldReadAloudDay #Всесвітній_день_читання_вголос #Читаємовголос