Двадцять восьмий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання
- Як з’являється веселка?
- Які кольори є у веселці?
- Що спільного між словами “веселка” та “весело”?
Завдання 28-го тижня
- Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
- Формувати первинні уявлення про світло і колір.
- Допомогти створити просту модель веселки.
- Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
- Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Очікувані результати навчання
Наприкінці 28-го тижня учні знатимуть:
- умови виникнення веселки;
- послідовність розташування кольорів веселки;
вмітимуть:
- створювати модель веселки;
- виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
- використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
- краще розуміти зміст текстів про природу;
- уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.