Веселка

Двадцять восьмий тиждень

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як з’являється веселка?
  • Які кольори є у веселці?
  • Що спільного між словами “веселка” та “весело”?

Завдання 28-го тижня

  1. Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
  2. Формувати первинні уявлення про світло і колір.
  3. Допомогти створити просту модель веселки.
  4. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  5. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.

Очікувані результати навчання

Наприкінці 28-го тижня учні знатимуть:

  • умови виникнення веселки;
  • послідовність розташування кольорів веселки;

вмітимуть:

  • створювати модель веселки;
  • виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
  • використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
  • краще розуміти зміст текстів про природу;
  • уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.
0

Автор публікації

Офлайн 5 години

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 808Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю