Вівторок, 07.02.2023

Українська мова і читання:
Тема: Букви Лл. Письмо великої букви Л. Казка. Приказка. Головні герої. Театралізуємо.

Я дізнався/дізналася

Лис у казках хитрий. Надмірна впевненість може завадити. В казці є приказка – римований повчальний вислів. Казка має зачин, основну частину та кінцівку. В казках є головні герої. Казку можна театралізувати. Я дізнаюсь нові слова.

Вчився/вчилася:

Писати велику літеру Л та з’єднувати її з іншими буквами.
Читати слова складами чи цілими
словами, читати текст Читати за ролями та театралізувати прочитане. Шифрувати та розшифровувати за допомогою цеглинок ЛЄГО. Аналізувати звуки та будувати звукові схеми.

Навчальний зошит, с. 21, читати в особах, с. 22 – 23, читати, переказувати, робочий зошит, с. 8 (велика буква Л).

математика:
Тема: Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3

Я дізнався/дізналася та вчився/вчилася:

  • застосовувати прийоми додавання і віднімання числа 3 частинами;
  • складати таблиці додавання і віднімання числа 3;
  • знаю табличні випадки додавання і віднімання числа 3;
  • розумію залежність суми від збільшення (зменшення) одного з доданків при незмінному другому, різниці від збільшення (зменшення) зменшуваного при незмінному від’ємнику;
  • застосовую до обчислень прийоми додавання і віднімання чисел 0,1, 2, 3, переставний закон додавання у випадку додавання меншого числа до більшого;
  • обираю прийом додавання залежно від випадку обчислення;
  • розумію порядок виконання дій у виразах на дві дії, застосовує його в обчисленнях значення виразів на дві дії;
  • читаю рівності на додавання і віднімання різними способами, добирає до кожного з них відповідну схему;
  • знаю слова-ознаки відношень різницевого порівняння;
  • розумію сутність відношення між числами «більше на…», «менше на…»;
  • знаю правило різницевого порівняння чисел, застосовує його при виконанні завдань;
  • описую ситуацію відповідно до схематичної інтерпретації різницевого порівняння;
  • застосовую знання складу числа в обчисленнях;
  • розумієюдію віднімання як дію, за допомогою якої за сумою й одним із доданків знаходять інший доданок;
  • застосовую правило знаходження невідомого доданка;
  • читаю і записую числові рівності.

Навчальний зошит, частина 3, с. 4 – 5.

Я досліджую світ
Тема: Захоплення не лише в радість… Захоплення плекаємо, та про безпеку пам’ятаємо

Підручник, частина 2, с. 6 – 7, розповідати про своє захоплення. Зошит, частина 3, с. 8 – 9.

0

Автор публікації

Офлайн 5 днів

Уляна Данилівна

0
Коментарі: 5Публікації: 809Реєстрація: 29-04-2019

Залишити відповідь

Авторизація
*
*
Генерація паролю